پیش بازی صنعت نفت- گل گهر/ دوران پسا اسکوچیچ!

پیش بازی صنعت نفت- گل گهر/ دوران پسا اسکوچیچ!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا گل گهر با شکستِ صنعت نفتِ بدون دراگان، از منطقه سقوط جدا خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی نامتعارف دراگون اسکوچیچ از صنعت نفت، آبادانی ها رویای رسیدن به آسیا را به مانند خیلی دیگر از آرزوهای خود از دست رفته میبیند و احتمالا باید به مرور خاطره های همان نیم فصل رویایی بسنده کنند. پس از چند هفته، در نهایت شایعات به حقیقت پیوست و اسکوچیچ از جمع برزیلی ها جدا شد و به ناگاه، سر از تیم ملی در آورد. 

سرنوشت نیمکت آبادان: یکی از گزینه های پیش روی نفت آبادان نشستن بهنام سراج روی نیمکت این تیم تا پایان فصل خواهد بود اما ظاهرا برخی اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت مخالف این موضوع هستند و در تلاش هستند تا یک مربی بزرگ را به آبادان ببرند.علیرضا منصوریان و پائولو سرجیو دیگر گزینه آبادانی ها برای قبولِ هدایت این تیم هستند. 

تأثیرِ آقا مجید: به وضوح پیشرفت در تیم گل گهر مشهود است و میتوان جلالی را اثرگذارترین فرد در این رابطه دانست. کماکان سیرجانی ها یکی از قعر نشینان لیگ به شمار می‌روند ولی روند گل گهر به گونه ای پیش می‌رود که می‌توان برای ماندن این تیم در لیگ شانس قائل شد. از طرفی امتيازات در قعر جدول بسیار نزدیک به هم است و ممکن است یک تیم با یک پیروزی یا یک شکست، چند پله جا به جا شود. 

نتیجه بازی رفت: بازی رفت دو تیم با تک گل عیثی آل کثیر به سود صنعت نفت به پایان رسید. 

نتیجه هفته گذشته: گل گهر تا دقایق پایانی با تک گل گادوین منشا از تراکتور پیش بود ولی در نهایت به تساوی 1_1 رضایت داد. صنعت نفت هم با یک گل نتیجه را به ذوب آهن واگذار کرد. 

وضعیت در جدول: صنعت نفت با 30 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و گل گهر با 13 امتیاز، پانزدهم است. 

*جمعه 25 بهمن ماه

صنعت نفت آبادان – گل گهر ساعت 16:00

داور: حمید حاج ملک

کمک ها: جلیل شعرانی – حسین مرادی