پیش بازی شاهین-ماشین سازی/ ادامه روزهای خوب شاگردان میشو؟

پیش بازی شاهین-ماشین سازی/ ادامه روزهای خوب شاگردان میشو؟

به گزارش فوتبالی- آیا شاهین معادلات انتهای جدول را به هم خواهد زد؟ 

به گزارش فوتبالی، شاهین که با نتایج ضعیف خود اصلی ترین کاندیدای سقوط به شمار می‌رفت، از 3 بازی اخیر خود 7 امتیاز به دست آورده و به یکباره امید تازه ای در جان بوشهری زنده کرده. از زمان پیوستن میشو به شاهین، این تیم در 10 بازی تنها 2 باخت را تجربه کرده است. 

امیدوار به معجزه: شاگردان کریستیچویچ در حالی با 13 امتیاز در قعر جدول قرار دارند، که تیم پارس تنها با 3 امتياز بیشتر در رتبه سیزدهم جا دارد و شاهین ممکن است با یک بازی، از قعر جدا شود. 

شیخ لاری همچنان بدون پیروزی: احد تیم شیخ لاری پس از تساوی ارزشمند برابر سپاهان، مقابل شهر خودرو شکست خورد تا سبزقباها برای اولین پیروزی خود با مربی جدید، چشم به بازی با پیکان بدوزند. ماشین سازی تا دقیقه 90 هم مقابل تیم ویسی پیش بود اما به ناگاه با دریافت دو گل در دقایق پایانی بازی، باز هم برد را از دست داد. 

طلسم شکنی آل کثیر: آل کثیر برخلاف هم نامِ آبادانی خود، در این فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و به عنوان مهاجم هدفِ سبز قباها تاکنون موفق به گلزنی نشده بود. در بازی با پیکان نخستین گلِ مهاجم سابق داماش به ثمر رسید تا با اشک‌هایش، احساساتش را پس از ثبت اولین گلش در این فصل نشان دهد. 

محرومان: امیرحسین موسی زاده از شاهین و شاهین ثاقبی از ماشين سازی محرومان این دیدار هستند. 

نتیجه بازی رفت: ماشین سازی در یک دیدار جذاب موفق شد با نتیجه 4_2 مقابل شاهین به پیروزی برسد. 

نتیجه هفته گذشته: ماشین سازی در لحظات پایانی  مقابل پیکان، پیروزی را با تساوی عوض کرد و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. شاهین هم در ادامه روند خوب خود با نتیجه 2_1 مقابل نساجی به پیروزی رسید. 

وضعیت در جدول: ماشین سازی با 24 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد و شاهین با 13 امتیاز هم چنان قعر نشین است. 

*جمعه 25 بهمن ماه

شاهین شهرداری بوشهر – ماشین سازی

داور: سیدرضا مهدوی

کمک ها: تورج عیوض محمدی – امیررضا آشورماهانی