روزی که مندس مانع انتقال کریس رونالدو به مالاگا شد

روزی که مندس مانع انتقال کریس رونالدو به مالاگا شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا می توانید کریس رونالدو را در لباس باشگاه مالاگا تصور کنید؟ این اتفاقی بود که وقوعش تا یک قدمی تحقق به واقعیت پیش رفته بود.

به گزارش فوتبالی، کارلوس رینکون، مدیر ورزشی باشگاه مالاگا در اوایل قرن بیست و یکم در گفتگو با ال دسمارکه مالاگا به این نکته اشاره کرده که این باشگاه سالها پیش در آستانه خرید کریس رونالدو با قیمت 2 میلیون یورو بوده است.

گویا اعضای کادر فنی باشگاه مالاگا سالها پیش و زمانی که کریس رونالدو در سال 2002 با پیراهن تیم ملی زیر 17 ساله های پرتغال دررقابتهای یورو حضور داشته، حسابی عملکرد کریس را زیر ذره بین داشتند. آقای رینکون حالا با یادآوری آن روزها گفته:« جذب کریس رونالدو در آن زمان کار خیلی ساده ای بود. ما می بایست قبل از آنکه تیمهای بزرگ به سراغ کریس رونالدو می رفتند، او را جذب می کردیم. در آن زمان کارمندان باشگاه ما شماره تلفن 3 تا از بهترین بازیکنان حاضر در آن تورنمنت را به دست آوردند و تصمیم گرفتیم که بعد از اتمام آن تورنمنت، با این بازیکنان تماس بگیریم.»

در آن زمان کریس رونالدو در تیمهای پایه ای خوش می درخشید. آقای رینکون در ادامه صحبتهایش گفت:« کریس رونالدو آن زمان هم مثل همین حالا بود ولی خیلی جوانتر بود. بازیکنی با پتانسیل فیزیکی حیرت آور با ضربات فوق العاده ای که به توپ می زد و تکنیکی خیره کننده.»

اما طبق گفته آقای رینکون در آن زمان، ژرژ مندس ، مدیربرنامه های کریس رونالدو مانع از انتقالش به مالاگا شد. گویا باشگاه مالاگا برای خرید کریس رونالدو پیشنهادی 1.5 میلیون یورویی ارائه داده بود ولی ژرژ مندس برای انجام این انتقال، قیمت کریس را 3.5 میلیون یورو اعلام کرد. مدیر ورزشی وقت مالاگا دراین باره گفت:« ما نتوانستیم کریس را بخریم؛ چون قادر به پرداخت چنین مبلغی نبودیم.»

چند ماه بعد از آن سرالکس فرگوسن در جریان دیدار دوستانه ای که میان منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون برگزار شد، شیفته مهارتهای کریس رونالدو شد و شیاطین سرخ با پردخت 18 میلیون یورو این ستاره پرتغالی را به اولدترافورد بردند و  داستان فوتبالی کریس رونالدو بدین ترتیب رقم خورد

6363