دیژون 1-6 پاری سن ژرمن ؛ پادشاهی سارابیا در پی.اس.جی

دیژون 1-6 پاری سن ژرمن ؛ پادشاهی سارابیا در پی.اس.جی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پاری سن ژرمن موفق شد تا در جام حذفی فرانسه و در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-6 از سد میزبانش دیژون عبور کند. پاریسی ها با این پیروزی آسان و بی دردسر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه صعود کردند. در این بازی پابلو سارابیا ستاره سابق سویا ستاره میدان بود که دو گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی،دراین بازی برای اولین بار بعد از حدود یک ماه ادینسون کاوانی درترکیب اصلی تیم پاریسی به میدان رفته بود و توخل به این مهاجم اروگوئه ای اعتماد کرد. باکر جوان هم ستاره پی.اس.جی در بال چپ بود. پی.اس.جی دراین بازی خیلی زود به گل رسید. در دقیقه اول مسابقه بود که وسلی لاوتوا، بازیکن دیژون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. سانتر باکر باعث شد تا لاوتوا به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

در دقیقه 13 بازی، چویوآر بازی را برای دیژون به تساوی کشید و با بهره گیری از لغزش آندر اررا، برای تیم میزبان گلزنی کرد. بعد از آن پاری سن ژرمن توسط کاوانی گلزنی کرد که داور بازی این گل را به خاطر خطای هند مونیه مردود اعلام کرد.

یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازی، کیلیان امباپه با استفاده از پاس زیبای دراکسلر، پی.اس.جی را پیش انداخت تا نیمه اول 2-1 به سود تیم پاریسی به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، تیاگو سیلوا نامش را در لیست گلزنان تیم پاریسی ثبت کرد. پاس این گل زیبا را پابلو سارابیا به سیلوا رساند و دقایقی بعد خود سارابیا برای تیم پاریسی گلزنی کرد و بازی را 1-4 کرد.

در دقیقه 86 بازی، کولیبالی، بازیکن دیژون به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا برتری تیم پاری سن ژرمن قاطع تر شود و در نهایت و قبل از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، سارابیا با بهره گیری از پاس زیبای امباپه، گل ششم تیمش را به ثمر رساند تا تیم پاریسی به راحتی به نیمه نهایی جام حذفی فرانسه صعود کند.