خبر خوش برای پپ : استرلینگ به بازی برنابئو می رسد

خبر خوش برای پپ : استرلینگ به بازی برنابئو می رسد

پایگاه خبری فوتبالی- تلخ ترین اتفاقی که در بازی اخیر دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی برای پپ و شاگردانش رخ داد، باخت 0-2 مقابل شاگردان مورینیو نبود؛ چرا که سیتی مدتهاست که امیدش را برای قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر از دست داده است؛ این اتفاق تلخ، مصدومیت رحیم استرلینگ مهاجم 25 ساله سیتی بود.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم انگلیسی در دقیقه 83 بازی در ناحیه عضله پشت پای چپش احساس درد شدیدی کرد وهمین زنگهای خطر را در این باشگاه انگلیسی به صدا در آورد؛ چرا که سیتی به زودی باید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری سخت و نفس گیر در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید برود و غیبت استرلینگ در این بازی خبر واقعا دردناکی برای پپ و تیمش بود. اما حالا روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مصدومیت عضلانی استرلینگ چندان جدی نیست.

حالا و با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی که 14 روز دیگر برگزار خواهد شد، گواردیولا امیدوار است تا در جدال حساس برنابئو این مهاجم انگلیسی را دراختیار داشته باشد. در حال حاضر اینطور به نظر می رسد که استرلینگ به این بازی خواهد رسید. دوران مصدومیت او بین دو تا سه هفته برآورد شده است و مدیران سیتی هم امیدوار هستند تا این بازیکن را در این بازی حساس در تیمشان ببینند. اینکه استرلینگ در وقفه زمستانی لیگ برتر با اجازه سران باشگاه به تعطیلات رفته، حکایت از آن دارد که روند بهبود او به خوبی در حال طی شدن است.

استرلینگ یکی از مهمترین مهره های تهاجمی تیم گواردیولاست که بیشترین نقش را در گلهای این فصل تیمش داشته و در 26 گل تیمش دررقابتهای این فصل تاثیرگذار بوده (با زدن 20 گل و دادن 6 پاس گل) و تنها سرخیو آگوئرو با زدن 21 گل، بیشتر از این مهاجم انگلیسی گلزنی کرده است.

6363