ساری: بحران؟! رئیس باشگاه می خواهد رستورانهای تورین را بشناسم

ساری: بحران؟! رئیس باشگاه می خواهد رستورانهای تورین را بشناسم

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی یوونتوس در کنفرانس خبری اش در روز چهارشنبه در مورد شامی که سه شنبه شب با آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و فابیو پاراتیچی، یکی از مدیران ارشد باشگاه صرف کرده توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه گاتزتا دلوسپورت چاپ ایتالیا در گزارشی با اشاره به این دیدار شبانه میان سرمربی یووه و رئیس و یکی از مدیران ارشد این باشگاه به این نکته اشاره کرده که در این ضیافت شام، صحبتهایی درمورد مشکلات یووه بعد از باخت 1-2 شنبه شب مقابل ورونا مطرح شده است. اما ساری در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف شاگردانش با میلان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، در این باره گفت:« برنامه این جلسه شام از قبل گذاشته شده بود. قرار بود که بعد از بازی با فیورنتینا با هم شام بخوریم ولی آن برنامه به تعویق افتاد. این یک بحث عادی است. ما گهگاهی در خارج از باشگاه همدیگر را می بینیم و گاهی هم با هم شام می خوریم. رئیس باشگاه گفت که می خواهد من بهتر رستورانهای تورین را بشناسم.»

ساری در ادامه به این نکته اشاره کرد که ریشه تمام این شایعات، باخت یوونتوس مقابل ورونا بوده است:« به نظرم طبیعی است که حالا و دراین شرایط در یووه، همه چیز تحت نظر است. ولی ما در تمامی تورنمنتها شانس قهرمانی داریم و کم و بیش در مسیر تحقق اهدافمان هستیم. کاملا روشن است که بازخوردهای فراوان یک بازی بد، در خارج از باشگاه، بیشتر از داخل تیم است.»

ساری در شرایطی این صحبتها را برزبان آورد که این روزها شنیده می شود که مدیران باشگاه یوونتوس یک چک سفید در اختیار پپ قرار داده اند تا فصل آینده او را روی نیمکت مربیگری تیمشان ببینند.

این سرمربی ایتالیایی درمورد مصاف پیش روی تیمش مقابل میلان گفت:« میلان از نظر کسب نتایج خیلی بهتر شده است. آنها در دربی میلان خیلی خوب کار کردند و خیلی عجیب بود که بازنده آن بازی بودند. ورزشگاه آنها برای بازی با یووه پر خواهد شد و بازی خیلی سختی را پیش رو خواهیم داشت.» ساری ادامه داد:« کاملا طبیعی است که تیمهای بزرگ باید سعی کنند عملکرد بهتری داشته باشند و به دنبال پیشی گرفتن از سایرین باشند. » ساری در مورد شرایط پیانیچ گفت:« او شروع فصل حیرت آوری داشت ولی بعد از آن دچار افتی شد که برای خودش هم زجرآور بود و بازگشت به روزهای اوج برایش خیلی سخت است ولی تا 15 روز دیگر او دوباره به شرایط آرمانی اش بازخواهد گشت.»

بخش پایانی صحبتهای سرمربی یوونتوس  درمورد کریستیانو رونالدو بود:« او به من گفت که حال و احوالش خوب است و هر زمان که خسته باشد، خودش به من می گوید و ما شرایط را ارزیابی خواهیم کرد که آیا او به استراحت نیاز دارد یا خیر. بازی به بازی شرایط کریس را مورد بررسی قرار می دهیم.»

6363