جراح دمبله: مصدومیت فعلی او شدیدتر از مصدومیت قبلی اش است

جراح دمبله: مصدومیت فعلی او شدیدتر از مصدومیت قبلی اش است

پایگاه خبری فوتبالی-  دکتر لاسه لمپینن، جراحی که عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا را مورد جراحی قرار داد، امروز در گفتگو با روزنامه آ.اس درمورد نحوه پیشروی این عمل جراحی توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به گفته این پزشک، تاندون عضله دو سر ران راست دمبله به طور کامل پاره شده بود و این عمل جراحی در تورکوی فنلاند انجام شده است. دکتر لمپنین که یکی از پزشکان مورد اعتماد باشگاه بارسلونا و باشگاه های رم، میلان و زنیت است در صحبتهایی اعلام کرده که مصدومیتی که این بار گریبانگیر دمبله شده، شدیدتر از مصدومیتی است که در ژانویه 2017 برای این بازیکن فرانسوی ایجاد شده بود. اودراین رابطه گفته:« عمل جراحی دمبله با موفقیت انجام شد و طبق برنامه پیش رفت. تیم پزشکی دقیقا شرایط را تحت کنترل داشت. مصدومیت در بخش بالایی تاندون عضله دو سرران دمبله بود و عمل جراحی کاملا موفقیت آمیز بوده. این مصدومیت بزرگتر و شدیدتر از مصدومیتی بود که در سال 2017 در پای چپ دمبله ایجاد شده بود.»

لمپینن در عین حال خوش بینی اش را نسبت به این عمل جراحی ابراز کرد و گفت:« اطمینان دارم که دمبله بعد از مراقبتهای لازم و مداوم، می تواند در سطح بالاتری به میادین فوتبال بازگردد. من فکر می کنم که دوره نقاهت او شش ماه به طول خواهد انجامید و اطمینان دارم که سالهای بهتر فوتبالی او در آینده از راه خواهند رسید.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این دسته مصدومیتها در کارنامه ورزشی دمبله قابل پیش گیری بوده یا خیر گفته:« بیشترین فاکتورهای ریسک در این دسته مصدومیتها، مصدومیتهای پیشین است. اطمینان دارم که تیم پزشکی دمبله تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت تا مانع از مصدومیت جدیدی بشوند. من از نزدیک دوران بازیابی و نقاهت او را دنبال خواهم کرد.»

6363