مرادمند: شهر خودرو قابل قیاس با الهلال نیست/ مقابل پاختاکور دنبال جبران هستیم

مرادمند: شهر خودرو قابل قیاس با الهلال نیست/ مقابل پاختاکور دنبال جبران هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما با الهلال قابل قیاس نیست و با وجود تفاوت‌های زیادی که با این تیم داریم، نمایش بدی از خودمان ارئه نکردیم.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین مرادمند در گفت‌وگویی درباره اینکه چرا در بازی با الهلال به میدان نرفت، اظهار داشت: من در بازی با فولاد از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و این موضوع باعث شد تا نتوانم بعد از آن بازی با تیم تمرین کنم. البته برای بازی با الهلال هم به خاطر مشکل ویزا یک روز دیرتر به اردو اضافه شدم، ولی همان‌طور که گفتم مصدومیت از ناحیه مچ پا باعث شد که برای بازی با الهلال ریسک نکنم. خوشبختانه الان وضعیت بهتری دارم و به امید خدا مشکلی برای دیدار با پاختاکور نخواهم داشت.

وی درباره شکست تیمش برابر الهلال خاطر نشان کرد: وقتی می‌خواهیم در مورد بازی صحبت کنیم، باید بدانیم که الهلال در چه جایگاهی است و شهر خودرو در چه جایگاهی قرار دارد. تیم‌های عربی از لحاظ امکانات، هزینه و خیلی چیزهای دیگر با تیم‌های ایرانی قابل قیاس نیستند، ولی تیم ما برابر یکی از تیم‌های مطرح و پرافتخار آسیا بد بازی نکرد. می‌توانستیم نتیجه بهتری در این بازی بگیریم، ولی متأسفانه شکست خوردیم. ما دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم و در بازی با پاختاکور دنبال جبران خواهیم بود.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو راجع به وضعیت شهر خودرو در لیگ برتر و اینکه آیا آنها شانسی برای قهرمانی در فصل جاری دارند، تصریح کرد: خیلی از تیم‌ها وقتی لیگ را شروع کردند دنبال قهرمانی بودند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. حالا باید دید چه تیمی تمرکز و پتانسیل بیشتری برای قهرمانی دارد. ما تلاش می‌کنیم که در پایان فصل یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

7655