فتاحی: با تلاش کادرپزشکی محبی آماده بازی شد

فتاحی: با تلاش کادرپزشکی محبی آماده بازی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با همین قدرتی که مقابل العین بازی کردیم به مصاف السد می‌رویم تا باز هم باعث شادی مردم ایران شویم. 

به گزارش فوتبالی، رضا فتاحی در خصوص بازی روز گذشته سپاهان مقابل العین اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بچه‌های تیم زحمت کشیدند و دستورات تاکتیکی امیر قلعه‌نویی را مو به مو انجام دادند. با توجه به آنالیزی که شده بود کارهایی که باید در زمین انجام می‌شد، انجام شد و خدا را شکر توانستیم این بازی را با نتیجه خوب ببریم.

فتاحی ادامه داد: باید از کادر پزشکی تیم که تلاش کردند و بازیکنان مصدوم ما مانند مهدی‌زاده، مصلح و حتی محمد محبی که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت بود را به این بازی رساندند. همچنین باید از شرایط خوبی که باشگاه العین برای ما فراهم کرد و میهمان‌نوازی خوب آن‌ها هم تشکر کنم. ضمن اینکه حدود 150 نفرا از هواداران ما هم از اصفهان و با سازماندهی که باشگاه انجام داده بود به امارات آمدند و ما را تنها نگذاشتند. خداراشکر می‌کنیم که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم، امیدوارم در ادامه هم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

وی در خصوص تنوع گل‌های سپاهان مقابل العین عنوان کرد: در تمرینات تیم، با کادر فنی خوبی که داریم، در همه زمینه‌ها کار می‌شود. همه دیدند صحبت‌هایی که در مورد روش بازی سپاهان می‌شود و می‌گویند فقط روی سانتر و ارسال‌های بلند به گل می‌رسیم درست نیست. روز گذشته در عمق کار کردیم، بازی عرضی انجام دادیم، ارسال‌های کوتاه و بلند داشتیم و در مجموع از تاکتیک‌های مختلفی استفاده کردیم و انواع و اقسام گل را به ثمر رساندیم. روز خیلی خوبی برای سپاهان بود. ما پیش از این 6 بازی با العین انجام داده بودیم که سه شکست در خانه آنها و سه تساوی در اصفهان به دست آمده بود. خوشحالم که توانستیم آنها را بعد از چند سال در خانه خودشان شکست دهیم. در واقع طلسم‌شکنی کردیم و موفق شدیم پاسخ خوبی به ناکامی‌های گذشته بدهیم.

سرپرست سپاهان با اشاره به تلاش‌های بازیکنان این تیم گفت: باید از تمام بازیکنان که با جان و دل بازی کردند تشکر کنم. بازی خوب آنها پاسخ تمرینات خوب در هفته گذشته بود. ضمن اینکه حمایت‌های باشگاه باعث شد که شرایط خوبی داشته باشیم، مجبور نشدیم که در این هوای سرد به اصفهان برگردیم و در آنجا تمرین کنیم. چندروزی در قطر اردو می‌زنیم و باشگاه السد هم زمین تمرینی در اختیار ما قرار داده تا مشکلی نداشته باشیم. بچه‌های تیم امشب استراحت می‌کنند و از فردا تمرینات تیم طبق برنامه‌ای سرمربی تیم مشخص می‌کند، پیگیری خواهد شد. خدا را شکر یک تیم کامل از تدارکات و پزشکی تا کادرفنی هستیم که در رأس آن مدیریت باشگاه قرار دارد، هستیم. همه همدل و یکصدا هستیم تا بتوانیم نتیجه خوبی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان به دست بیاوریم.

فتاحی در مورد اینکه آیا به خاطر برد شب گذشته مقابل العین پاداشی به بازیکنان سپاهان داده شده اظهار داشت: در این زمینه منتظر تصمیم باشگاه هستیم. باشگاه طبق آئین‌نامه‌ای که مشخص کرده عمل می‌کند و حتماً به بازیکنان پاداشی پرداخت می‌شود، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی در مورد بازی بعدی سپاهان مقابل السد قطر گفت: تیم السد نتیجه خوبی در عربستان گرفت. آنها تیم پر مهره و متمولی هستند. پول یک یا دو بازیکن این تیم به اندازه بودجه کل باشگاه سپاهان است اما با این حال ما ایرانی هستیم، بازیکنان‌مان غیرت دارند و زحمت می‌کشند و ژن ایرانی که در آن‌ها وجود دارد باعث سربلندی ما در زمین می‌شود. مطمئن باشید با همین قدرتی که مقابل العین بازی کردیم به مصاف السد می‌رویم تا مقابل این تیم هم نتیجه خوبی کسب کنیم و باز هم باعث شادی هواداران‌مان و مردم ایران شویم.

9697