جنگ بزرگ برای مدافع وایادولید؛ رقابت رئال مادرید با اتلتیکو و منچستریونایتد

جنگ بزرگ برای مدافع وایادولید؛ رقابت رئال مادرید با اتلتیکو و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اولین فصل محمد سالیسو در سطح اول فوتبال اروپا درخشان بوده است. مدافع 20 ساله غنایی نقشی کلیدی در تیم وایادولید دارد که برای سقوط نکردن تلاش می کند. این تیم در فاز هجومی بسیار ضعیف عمل کرده و در 23 بازی فقط 19 گل زده است اما در فاز دفاعی با 25 گل خورده اوضاع بهتری دارد و ششمین خط دفاعی برتر لالیگا را دارد.

به گزارش فوتبالی، سالیسو در این فصل در 97 درصد دقایق ممکن بازی کرده تا به بازیکنی مهم در ترکیب وایادولید تبدیل شود. رقم فسخ قرارداد مدافع غنایی فقط 12 میلیون یوروست و قراردادش با وایادولید تا 2022 اعتبار دارد. رابطه رئال مادرید با این باشگاه که مالکیتش به عهده رونالدو نازاریو است، بسیار خوب است. رئال مادرید در سالهای اخیر سیاست جذب بازیکنانی نظیر اسنسیو، سبایوس، لونین، اودگارد و کوبو را دنبال می کرده است و حالا می خواهد به سراغ مدافع وایادولید برود. 

رئال مادرید می خواهد با خرید سالیسو تجربه رافائل واران را تکرار کند. مدافع فرانسوی نیز در زمانی که برای دنیای فوتبال ناشناخته بود، با 10 میلیون یورو از لانس به رئال مادرید پیوست. البته رئال برای خرید وی کار مشکلی خواهد داشت.  اتلتیکو مادرید، والنسیا و ختافه از لالیگا و منچستریونایتد از لیگ برتر انگلیس شرایط خرید او را دنبال می کنند.