افزایش شایعات با حضور مشاور منچستریونایتد در کنار پوچتینو

افزایش شایعات با حضور مشاور منچستریونایتد در کنار پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویری از حضور نیل اشتون، مشاور جدید مدیرعامل منچستریونایتد، در کنار مائوریسیو پوچتینو منتشر شده که شایعات مربوط به پیوستن این مربی به شیاطین سرخ را افزایش می دهد. 

به گزارش فوتبالی، پوچتینو سه ماه قبل از هدایت تاتنهام برکنار شد اما از همان زمان بارها به منچستریونایتد لینک شده است. اوله گونار سولشر نیز در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته و همین موضوع باعث شده که احتمال حضور پوچتینو در این تیم پابرجا باقی بماند. او به استفاده از زمان آزاد خود ادامه می دهد و سه شنبه شب به تماشای بازی لیدز نشست. خبرنگاران اسکای اسپرت تصاویری از او در این بازی به ثبت رسانده اند که نشان می دهد نیل اشتون که اخیرا به سمت مشاور اد وودوارد انتخاب شده نیز در کنار او حضور داشته است. 

حضور مشاور مدیرعامل یونایتد در کنار پوچتینو

ژسوس پرز، دستیار پوچتینو، نیز او را همراهی می کرد اما گفته می شود که صندلی های این دو نفر فاصله زیادی از اشتون در جریان بازی داشته است. پوچتینو دوستی نزدیکی با مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز، دارد و به همین دلیل برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود. او همچنین پس از بازی از علاقه خود به بازگشت به نیمکت تیم های لیگ برتری خبر داد. 

1070