بوضیاف: آن باخت به پرسپولیس را فراموش نکرده‌ام

بوضیاف: آن باخت به پرسپولیس را فراموش نکرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک باتجربه تیم الدحیل قطر در گفت و گو با ورزش سه ضمن تمجید از پرسپولیس، برای پیروزی بعدی تیمش مقابل التعاون اظهار امیدواری کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،  کریم بوضیاف پس از پیروزی الدحیل مقابل پرسپولیس در گفت و گویی عنوان کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. نیمه دوم توپ در اختیار آنها بود اما ما نیمه اول را دو بر صفر برده بودیم و این نتیجه، بازگشت به بازی را برای پرسپولیس سخت کرد.

او درباره پیش بینی قبلی اش از بازی گفت: ما بازی های زیادی مقابل پرسپولیس کرده بودیم و می دانستیم تیم خوب و فشرده ای است. امروز ما بردیم و فکر می کنم شروع خوبی برای لیگ قهرمانان بود.

بوضیاف در مورد بازی بعدی الدحیل گفت: ما در عربستان بازی خواهیم کرد. می دانیم که بازی خارج از قطر خیلی سخت تر از زمانی است که در خانه هستیم. اما تیم خوبی داریم و می توانیم در عربستان هم پیروز باشیم.

بازیکن ملی پوش الدحیل درباره دیدار دو فصل پیش و شکست 3 گله این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس هم گفت: من آن بازی را به خاطر دارم. یک بر صفر در خانه برده بودیم و 3-1 در تهران باختیم. یک اتمسفر شگفت انگیز در تهران هست وقتی مقابل 80 هزار هوادار بازی می کنید. اما این یک تجربه برای آینده ما است.

وی درباره تغییرات مربیان تیم الدحیل گفت: ما اینجا با مربیان زیادی کار کرده ایم. با بلماضی موفقیت های زیادی داشتیم و جام های مختلفی بردیم. امسال هم کار سخت بود و خیلی خوب شروع نکردیم اما حالا با مربی و انگیزه های جدید، شرایط خوبی داریم.

بوضیاف در مورد عملکرد تیم ملی قطر نیز گفت: کاری که ما در امارات (جام ملتها) انجام دادیم شگفت انگیز بود و اولین قهرمانی قطر بود. حالا برای جام جهانی آماده می شویم. در رقابت های خوبی مثل کوپا آمه ریکا حضور داشته ایم تا در بالاترین سطح برای جام جهانی خومان را آماده کنیم.

او افزود: امیدوارم ایران هم به جام جهانی صعود کند. ایران برای من یکی از بهترین تیم های آسیا است. ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا تیم های بزرگ آسیا هستند اما درباره ایران، امیدوارم و دوست دارم که این تیم را در جام جهانی قطر ببینم.

7413