با شکایت اینتر، بکام باید اسم تیمش را عوض کند!

با شکایت اینتر، بکام باید اسم تیمش را عوض کند!

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس و مالک باشگاه اینتر میامی شاید مجبور شود که نام این باشگاه را عوض کند چرا که ممکن است که دچار دعوای حقوقی با باشگاه اینتر ایتالیا شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ایتالیایی در نظر دارد که به خاطر سوء استفاده از نام و برند خود از باشگاه ایتالیایی شکایت کند چرا که اینتر معتقد است که این برند، انحصارا توسط این باشگاه به ثبت رسیده است و باشگاه  و شرکت های دیگر حق استفاده از آن را ندارند.

یکی از جلسات دادگاه روز گذشته برگزار شد و اداره ثبت برندها در آمریکا، یکی از دو دلیل باشگاه اینتر میامی برای استفاده از این نام را رد کرده است. باشگاه بکام برای استفاده از این نام درخواست فرجام خواهی خواهد داد اما گزارشات حاکی از آن است که در دادگاه شکست خواهند خورد و مجبور خواهند شد تا نام خود را تغییر بدهند.

نمایندگان حقوقی باشگاه اینتر میامی گفته بودند که باشگاه های زیادی در دنیا از نام "اینتر" استفاده می کنند و تیم آنتونیو کونته نمی تواند این نام را تحت انحصار بگیرد. باشگاه هایی نظیر اینترناسیونال پورتو آلگره در برزیل، اینتر نشویل در لیگ دسته دو آمریکا و اینتر لایپزیش در آلمان برخی از این نمونه ها هستند.اما اداره ثبت برندها در آمریکا این توجیه را نپذیرفت.

اینتر میامی پس از کش و قوس های بسیار استادیوم پنجاه هزار نفری خود را برای حضور در لیگ فوتبال آمریکا آماده کرد.