آخرین شرایط جذب مهاجم توسط بارسلونا؛ ادامه کشمکش در مورد ویلیان

آخرین شرایط جذب مهاجم توسط بارسلونا؛ ادامه کشمکش در مورد ویلیان

پایگاه خبری فوتبالی - ایمانول آلگواسیل سرمربی رئال سوسیه داد از شایعات پیرامون ویلیان ژوزه مهاجم برزیلی تیمش خسته شده چرا که تمایلی به جدایی این بازیکن ندارد. با وجود آن که پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد اما حالا دوباره شایعاتی در مورد جدایی ویلیان و پیوستنش به بارسلونا مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا دچار کمبود بازیکن شده است و ضرورت خرید مهاجم را حس می کند. آنها در نظر دارند که عثمان دمبله فرانسوی را به علت مصدومیت از لیست خط بزنند و یک مهاجم به جای وی اضافه کنند. بارسلونا در مورد ویلیان با باشگاه سوسیه داد صحبت کرده است. این بازیکن در زمستان هم با تاتنهام مذاکره داشت اما تیم باسکی حاضر به جدایی وی نشد. 

با این وجود حالا سوسیه داد از رفتارهای این بازیکن و وکیلش خسته شده است و هیچ بعید نیست که با پیوستن بازیکن برزیلی به نیوکمپ موافقت کند. در این میان البته باید دید که نظر ایمانول چیست. این مربی که پس از رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی و حذف رئال مادرید اعتبار دوچندانی در باشگاهش کسب کرده است تمایلی به فروش ویلیان ندارد. باید دید که مدیران بارسلونا در مورد ناکامی در خرید ویلیان چه خواهند کرد. لوکاس پرز از آلاوز، آنخل از ختافه و لورن از بتیس دیگر گزینه های بارسا هستند.