فریبا: قائدی نباشد فاز هجومی تیم دچار مشکل می‌شود

فریبا: قائدی نباشد فاز هجومی تیم دچار مشکل می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:‌ پروازهای زیاد و فاصله کم مسابقات باعث شد که استقلال خسته نشان بدهد و این تیم افت بدنی کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بهتاش فریبا در خصوص عملکرد استقلال مقابل الشرطه عراق اظهار داشت:  زمین چمن خوب نبود ولی حقیقتاً من تا به حال استقلال را اینقدر خسته ندیده بودم.پروازهای زیاد و فاصله کم مسابقات باعث شد که استقلال خسته نشان بدهد اگرچه چند بازیکن هم در ترکیب اصلی به میدان نرفته بودند.

وی افزود:‌ فشار بازیکنان حریف روی هافبک‌های استقلال باعث شد تا تیم در بازی‌سازی دچار مشکل شود و مهاجمان در فرصت و موقعیت گل قرار نگیرند. از توپ‌های سوم پشت هجده قدم نیز استفاده نشد و فکر می‌کنم همین موضوعات باعث شد که با وجود مالکیت توپ استقلال برنده نشود به این مسائل و مشکلات استقلال ارسال از کناره‌ها را هم اضافه می‌کنم.

مربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم مصدومیت قائدی طولانی‌مدت نباشد چون اگر قائدی مصدوم شود قطعاً فاز هجومی تیم دچار مشکل خواهد شد.

وی در خصوص اینکه عملکرد برودوف را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: این بازیکن با تجربه نشان داد و ضربات اول را خوب می‌زد. ضربه به توپ این بازیکن هم بد نبود البته فکر می‌کنم کمی از نظر سرعت دچار مشکل باشد. 

فریبا در پایان در خصوص اینکه آیا استقلال افت فنی کرده یا خیر، گفت: افت فنی را قبول ندارم ولی افت بدنی را چرا.

7413