دمبله فردا در فنلاند زیر تیغ جراحی می رود

دمبله فردا در فنلاند زیر تیغ جراحی می رود

پایگاه خبری فوتبالی- عثمان دمبله مهاجم فرانسوی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه به کشور فنلاند سفر کرد تا روز سه شنبه در شهر تورکو زیر تیغ جراحی برود. 

به گزارش فوتبالی، قرار بر این است که او فردا زیر تیغ جراحی برود و جراح او دکتر ساکاری اوراوا است که دو سال و نیم پیش برای درمان اولین مصدومیت دمبله در باشگاه کاتالان ، پای دیگر او را جراحی کرده بود که دقیقا با مصدومیت مشابهی روبرو بود.

دکتر اوراوا یکی از پزشکان سرشناس فنلاند است که تخصص او در برطرف کردن مصدومیتهای عضلانی و تاندون پاهاست و ستاره های سرشناس دنیای فوتبال زیر نظر او جراحی شده اند.

هفته گذشته بود که دمبله با پارگی تاندون عضله دو سر ران پای راستش روبرو شد و از همین رو سوار بر هواپیمایی خصوصی از بارسلونا عازم فنلاند شد تا زیر تیغ جراحی برود. مسئولان باشگاه بارسلونا هم عمل جراحی و روند بهبود دمبله را ازنزدیک دنبال خواهند کرد و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا هم شرایط فیزیکی او را زیر نظر دارند. چرا که باشگاه بارسا برای جذب یک مهاجم جدید در زمان خارج از زمان بازار نقل و انتقالات، به مجوز رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا نیاز دارد و از همین رو مسئولان فدراسیون باید شدت مصدومیت دمبله را تائید کنند.

دمبله از زمان انتقالش به بارسلونا با هفت مصدومیت عضلانی روبرو شده و دوبار هم دچار پیچ خوردگی قوزک پا شده است.

 6363