پرش ایبرا در دربی میلان؛ 3 سانت فاصله تا رکورد کریس رونالدو!

پرش ایبرا در دربی میلان؛ 3 سانت فاصله تا رکورد کریس رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم 195 سانتی متری و کهنه کار میلان در طول دوران فوتبالی اش بارها مهارتهای حیرت آورش از جمله توانایی انجام حرکات آکروباتیک و انعطاف پذیری بدنش را به نمایش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، او با بهره گیری از قد بلندش در دربی یکشنبه شب شهر میلان، توانست پرش بلندی کرده و با ربودن توپ از دیگو گودین آن را به آنته ربیچ رساند تا ربیچ گل اول روسونری را دراین بازی تماشایی به ثمر برساند.

بعد از سانتر کاستیخو، زلاتان به هوا پرید و توانست در نبرد هوایی با دیگو گودین توپ را مال خود کند و ربیچ، مهاجم کروات میلان دروازه خالی نرآتزوری را باز کرد. نکته جالب توجه اینجا بود که زلاتان برای مال خود کردن این توپ به ارتفاع 2 متر و 53 سانتی متر پرید و این صحنه یادآور پرش حیرت انگیز کریس رونالدو در روز 18 دسامبر و در مصاف یوونتوس با سمپدوریا بود. البته کریس رونالدو در آن صحنه با پرشی بلند به ارتفاع 2 متر و 56 سانتی متر رسیده بود.

هر دوی این بازیکنان پتانسیل فیزیکی فوق العاده ای دارند و با توجه به اختلاف قد 8 سانتی متری زلاتان و کریس رونالدو، می توان بیشتر پی به ارزش پرش خیره کننده رونالدو در آن بازی برد.

زلاتان ایبراهیموویچ در سن 38 سالگی هنوز حرفهای زیادی برای گفتن دارد و به نظر می رسد تا دوران افول و آویزان کردن کفشهایشان فاصله زیادی دارد. او بعد از مدتی ماجراجویی در لیگ ام.ال.اس آمریکا حالا دوباره به فوتبال اروپا بازگشته و با پیراهن میلان در حال اثبات تواناییهایش است.

باخت در دربی میلان با نتیجه 2-4 مقابل اینتر، اولین باخت روسونری بعد از بازگشت ایبرا به رختکن این تیم بود.

6363