افسردگی شدید پله و محبوس کردن خودش در خانه

افسردگی شدید پله و محبوس کردن خودش در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- پله اسطوره فوتبال دنیا این روزها به خاطر شرایط سلامتی اش حسابی افسرده شده و تمایلی به خارج شدن از منزلش ندارد.

به گزارش فوتبالی، ادینیو، پسر پله در گفتگو با تی وی گلوبو با اشاره به افسردگی شدید پدرش گفته:« پله خجالت می کشد، چون حتی برای راه رفتن هم به کمک نیاز دارد. او اصلا دوست ندارد که از منزل خارج شود و دیده شود و عملا هرکاری می کند که از خانه بیرون نیاید. او حسابی تنها و افسرده شده است.»

پله برزیلی اخیرا به خاطر برطرف کردن مشکلات کمرش زیر تیغ جراحی رفت و حالا برای راه رفتن به کمک نیاز دارد. او در طول ماه های اخیر برای حضور در رویدادهای عمومی، معمولا سوار بر ویلچر در محافل شرکت می کرد. پسر پله با اشاره به شرایط فعلی پدرش که چندی پیش 80 ساله شد ادامه داد:« او کاملا زودرنج و شکننده شده است. بعد از انجام جراحی ستون مهره هایش، گویا دوران نقاهتش را به خوبی و درست طی نکرده است. پزشکان از او خواسته بودند که بعد از انجام این عمل جراحی جلسات فیزیوتراپی را پشت سربگذارد که این کار را نکرد.»

پسر پله ادامه داد:« حالا پله برای حرکت کردن با مشکلاتی مواجه است و همین باعث افسردگی او شده است؛ تصور کنید که او سلطان بوده؛ همیشه شخصیت مهمی بوده و الان حتی نمی تواند درست راه برود.»

6363