کاکا: مسی در لیگ انگلیس، به دردسر نخواهد افتاد

کاکا: مسی در لیگ انگلیس، به دردسر نخواهد افتاد

پایگاه خبری فوتبالی- در یک هفته اخیر تعداد زیادی از چهره های فوتبالی در مورد جروبحث لیونل مسی و اریک آبیدال در شبکه های اجتماعی و در نتیجه آن، احتمال جدایی لئو مسی از بارسلونا در پایان فصل اظهار نظر کرده اند و حالا نوبت به کاکا، اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه های رئال مادرید و میلان رسیده تا نظرش را در این باره ابراز کند.

به گزارش فوتبالی، کاکا براین باور است که مسی می تواند با ترک بارسلونا در لیگ برتر انگلیس بازی کند و با اتکا به مهارتهای حیرت آورش در لیگ انگلیس به مشکلی برنخواهد خورد. کاکا در گفتگو با اسکای سپورتس نیوز به این نکته اشاره کرد که ممکن است روزی از راه برسد که مسی تصمیم به تغییر بگیرد و بارسلونا را ترک کند. 

کاکا دراین رابطه گفت:« بعید می دانم که بازی کردن در لیگ برتر انگلیس برای مسی مشکلی ایجاد کند. او می تواند در هر تیم تراز اولی در سه لیگ برتر دنیا بازی کند و این برایش اتفاق خوبی خواهد بود. البته همه چیز بستگی به خواسته خود مسی در مورد کارنامه فوتبالی اش دارد؛ بعید است او را با پیراهن تیم دیگری ببینیم ولی شاید زمانی برسد که حس کند که وقت تغییر رسیده و بخواهد باشگاه دیگری را تجربه کند و بهترین بازیکن دنیای فوتبال برای تیم دیگری باشد.»

کاکا ادامه داد:« ما صحبتهای زیادی دراین رابطه خواهیم شنید ولی من منتظر گام بعدی هستم:" آیا مسی از بارسلونا خواهد رفت یا آبیدال" و یا اینکه ببینم که باشگاه بارسلونا چطور این جنجال را مدیریت خواهد کرد. از بیرون، اظهار نظر کردن دراین باره سخت است. نمی دانم آیا مسی واقعا می خواهد بارسلونا را ترک کند یا اینکه با این صحبتها می خواسته به عنوان کاپیتان، از بازیکنان تیمش محفاظت کند و با خودش فکر کرده که باید از تیم حفاظت کرد. به نظرم مهمترین نکته ماجرا این حفره ایجاد شده نیست، بلکه شیوه ای است که این حفره وسیع تر خواهد شد.»

کاکا با اشاره به جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت:« زمانی که کریس رونالدو رئال را ترک کرد، همه ما ناراحت بودیم که کریس از رئال مادرید می رود و قطعا خیلی ها از این بابت حسرت می خوردند ولی به نظرم همه در همان شرایط درک کردند که جدایی از رئال مادرید چالش دیگری برای کریس رونالدو است؛ اوبه این نیاز داشت که مادرید را ترک کند.»

 6363