کاپیتان مسی در بین دو نیمه، به هم تیمی هایش چه گفت

کاپیتان مسی در بین دو نیمه، به هم تیمی هایش چه گفت

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بار دیگر نشان داد که نه تنها در زمین چمن، بلکه در خارج از زمین هم یک کاپیتان تمام معناست. در جریان دیدار اخیر بارسلونا مقابل رئال بتیس و در شرایطی که بازی 2-2 دنبال می شد، مسی در بین دو نیمه بازی و در راه تونل ورزشگاه بنیتو ویامارین پیغام روحیه بخشی به هم تیمی هایش داد.

به گزارش فوتبالی، مسی در راه تونل به هم تیمی هایش گفت:« بیایید؛ ما گل خواهیم زد.» لیونل مسی در حضور سرخیو بوسکتس، سرخی روبرتو، ترشتگن و جونیور فیرپو این صحبت ها را برزبان آورد و تنها بازیکنی که در آن لحظات در این جمع نبود و صحبتهای انگیزشی مسی را از دست داد، آرتورو ویدال بود که لحظاتی بعد به جمعشان ملحق شد.

مسی در پایان نیمه اول این بازی به خوبی می دانست که تیمش باید در نیمه دوم یک گام بزرگ رو به جلو بردارد و با کسب سه امتیاز این بازی از کورس قهرمانی در لالیگا، جا نماند. او در ادامه صحبتهایش به هم تیمی هایش گفت:« باید ما گلزنی کنیم. بله؟» و بلافاصله ادامه داد:« خوب دفاع خواهیم کرد؛ دیوانه وار با هم دفاع می کنیم؛ مثل دفعه قبل..اینجوری قوی تر می شویم.»

منظور مسی به بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا بود که پنجشنبه شب و با گل لحظات پایانی بیلبائو با نتیجه 0-1 و حذف بارسلونا از گردونه این رقابتها به پایان رسید. در آن بازی بارسلونا اگرچه از گردونه رقابتها کنار رفت ولی در طول اکثر دقایق مسابقه، نمایش منسجم و منظمی را به اجرا گذاشت و با تسلط تمام به سمت دروازه حریف حرکت می کرد.

درهرصورت اینطور به نظر می رسد که صحبتهای انگیزشی مسی تاثیر مثبتی برروی عملکرد بارسلونا در نیمه دوم بازی با بتیس داشت؛ چرا که آنها عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و به ندرت شاهد موقعیتی برروی دروازه مارک آندره ترشتگن بودیم و در عین حال بارسایی ها موقعیتهای گلزنی متعددی را خلق کردند و در نهایت توانستند تا با پیروزی دراین بازی، هر سه امتیاز مسابقه را مال خود کنند.

  6363