انتقال کوتینیو به پاریس، کلید بازگشت نیمار به نوکمپ خواهد شد؟

انتقال کوتینیو به پاریس، کلید بازگشت نیمار به نوکمپ خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا این فصل به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند. اگرچه باواریایی ها تمایل چندانی به جذب او در پایان قرارداد قرضی اش با پرداخت 120 میلیون یورو ندارند، اما شنیده می شود که این بازیکن برزیلی پیشنهادات متعددی را روی میز می بیند.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش دیلی اکسپرس، تیمهای منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام به دنبال جذب کوتینیو هستند.

سران بایرن مونیخ این فرصت را خواهند داشت که در پایان مهلت قرارداد قرضی کوتینیو با تیمشان، با پرداخت 120 میلیون یورو او را از بارسلونا به خدمت بگیرند؛ اما بعید است که این کار راانجام دهند. روزنامه دیلی اکسپرس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که علاوه بر 5 باشگاه بزرگ انگلیسی، پاری سن ژرمن هم برای جذب او ابراز تمایل کرده و این احتمال وجود دارد که با انتقال کوتینیو به پاریس، راه برای بازگشت نیمار به نوکمپ هموار شود.

لو10 اسپورت فرانسه هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه پاری سن ژرمن نظر مثبتی به جذب کوتینیو دارند و حاضر به پرداخت مبلغی بیش از 100 میلیون یورو برای جذب او هستند. کوتینیو بعد از سالها حضور در لیورپول، اینتر، بارسا و بایرن مونیخ حالا ممکن است حضور در لیگ فرانسه را هم تجربه کند.

6363