مشکل عجیب کاپیتان اسبق رئال مادرید برای فروش خانه لاکچری؛ مشتری ندارد!

مشکل عجیب  کاپیتان اسبق رئال مادرید برای فروش خانه لاکچری؛ مشتری ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو هیرو کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا پنج سال پیش از همسرش سونیا پس از رابطه ای 28 ساله جدا شد. هیرو برای این که خاطرات این سالها را فراموش کند تصمیم گرفت که منزل خانوادگی را بفروشد تا همه چیز به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش فوتبالی، خانه لاکچری و مجلل هیرو 900 متر مربع مساحت، 9 حمام، شش اتاق، استخر و حتی زمین بسکتبال دارد تا به یک خانه بسیار مجلل تبدیل شود. اما در پنج سال اخیر با وجود آن که این خانه در لیست فروش بنگاه های املاک قرار گرفته و حتی قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده، هیچ مشتری برای آن پیدا نشده است.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا در ابتدا برای فروش این خانه شیک 3.6 میلیون یورو طلب کرده بود اما در حال حاضر با تخفیفی 800 هزار یورویی این مبلغ را به 2.8 میلیون یورو رسانده است. هیرو حتی به مشتریان وعده داده است که در صورتی که پای میز معامله بنشینند، قیمت را بیش از این هم کاهش بدهد.

نکته دیگر این است که هیرو در این سالها مجبور است که هزینه نگهبان ها و نگهداری از این خانه خالی از سکنه را بپردازد. هزینه نظافت و نگهبان ها سالی دو هزار یورو تخمین زده می شود.