رکوردشکنی جدید سرجیو راموس: گلزنی در 20 ورزشگاه متفاوت

رکوردشکنی جدید سرجیو راموس: گلزنی در 20 ورزشگاه متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، با گلی که در دیدار روز گذشته برابر اوساسونا به ثمر رساند، رکورد گلزنی در 20 ورزشگاه متفاوت را به نام خود ثبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و اوساسونا روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند علیرغم دریافت گل اول در دقایق ابتدایی بازی با نتیجه  1 - 4 در این بازی به پیروزی برسند. سرجیو راموس در هفته های اخیر رکوردهای زیادی را به ثبت رساند. او با وجود این که یک مدافع میانی است اما همواره در عرصه گلزنی حرف های زیادی برای گفتن داشته است. او روز گذشته گل دوم رئال مادرید را در ورزشگاه السادار وارد دروازه حریف کرد تا رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این بازیکن حالا تقریبا در تمامی ورزشگاه های تیم های حاضر در لالیگا گلزنی کرده و این یک رکورد فوق العاده برای یک مدافع میانی به حساب می آید.                                                                                  

ورزشگاه هایی که راموس در آنها موفق به گلزنی شده عبارتند از: خوزه زوریا، ریال آرنا، استادیو بنیتو ویامارین، السادار، لاروزالدا، بوتارک، گرن کاناریا، مونتیلیوی، ایپوروا، بالایدوس، وندا متروپولیتانو، سن مامس، مندیزوروزا، مستایا، سون مویس، سیتات دوالنسیا، آلفونسو پرز، آر سی دی ای استادیوم، نیوکمپ.

1070