اعتراض سپیدرود به آرای انضباطی: جنجال‌های مدیرعامل نود ارومیه، اپیدمی شده +عکس

اعتراض سپیدرود به آرای انضباطی: جنجال‌های مدیرعامل نود ارومیه، اپیدمی شده +عکس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپیدرود رشت نارضایتی خودش را از آرای انضباطی صادر شده در مورد بازی با نود ارومیه، اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مسابه تیم‌های سپیدرود رشت با نود ارومیه را اعلام کرد و طبق روال چند مدت اخیر با صدور احکامی باشگاه سپیدرود رشت را با جرایمی سنگین مورد لطف قرار داد!
طبق این حکم باشگاه سپیدرود به دلیل توهین تماشاگران به تیم مقابل به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی، علی بهارمست سرپرست سپیدرود و رضا نیک نظر مربی سپیدرود به دلیل رفتار غیر ورزشی هر کدام به ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند و در طرف مقابل یحیی بهاری سرپرست و مدیرعامل باشگاه نود ارومیه تنها به ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل رفتار غیر ورزشی محکوم شد.

این رای در حالی صادر شده است که مسبب آغاز جنجال در ورزشگاه سردارجنگل توهین آشکار و بی دلیل کادرفنی و مدیریتی نود ارومیه به نادر دست نشان سرمربی سپیدرود بود و در ادامه سرپرست و مربی سپیدرود به قصد میانجیگری و خاتمه جنجال وارد ماجرا شدند اما در کمال تعجب در این حکم سه رای بر علیه سپیدرود داده شده و تنها مدیرعامل نود که سابقه درگیری و جنجال‌های دایمی او در فوتبال اپیدیمی شده به ۴ میلیون تومان جریمه مالی محکوم شده است! 

7655