اینتر 4 – میلان 2: بازگشت رویایی نراتزوری

اینتر 4 – میلان 2: بازگشت رویایی نراتزوری

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر در حالی میلان را در دربی دلا مادونینا چهار بر دو برد که در نیمه اول دو بر صفر عقب افتاده بود. آنها حالا کنار یوونتوس در صدر جدول قرار گرفته‌اند. اینتر و یوونتوس 54 امتیاز دارند و لاتزیو 53 امتیاز.

لائوتارو مارتینز و الساندرو باستونی محروم بودند و الکسیس سانچز و دیه‌گو گودین بازی کردند. کریستین اریکسن هم در ترکیب قرار نداشت. سمیر هاندانوویچ هم به دلیل ترک‌خوردگی استخوان انگشت کوچکش غایب بود. در میلان هم زلاتان ایبراهیموویچ و سیمون کیائر در ترکیب قرار گرفته بودند.

هاکان چالهان‌اوغلو در نیمه اول شوتی زد که به تیر دروازه دانیله پادلی برخورد کرد. میلان تیم برتر نیمه اول بود، و در دقیقه 40 گل زد. زلاتان ایبراهیموویچ بالاتر از گودین ضربه سر زد، پادلی و مدافعانش نتوانستند کاری کنند، و آنته ربیچ در تیر دورتر به‌راحتی گل زد.

دقایقی بعد، نزدیک بود که ربیچ گلی شبیه به گل اول بزند. اما آن صحنه منجر به کرنر شد و فرانک کسیه توپ را به زلاتان رساند و او در حالی که گودین آفساید را پر کرده بود، با ضربه سر گل دوم را زد. او به این ترتیب پیرترین گل‌زن تاریخ دربی دلا مادونینا در سری آ شد.

اینتر در دقایق 51 تا 53 بازی را مساوی کرد. ابتدا سانتر کاندروا با برگشت ناقص همراه شد و مارسلو بروزوویچ با شوتی از گوشه محوطه جریمه گل زد. لحظاتی بعد، الکسیس سانچز از تله آفساید عبور کرد و توپ را به وسینو سپرد و او گل دوم را زد.

استفان ده‌فرای در دقیقه 70 اینتر را با ضربه سری شیرجه‌ای و زیبا پیش انداخت. ایبراهیموویچ در دقیقه 88 با ضربه سر توپ را به تیر دروازه زد. در ادامه، اینتر موقعیت مشابهی پیدا کرد که روملو لوکاکو آن را روی سانتر ویکتور موزس به گل تبدیل کرد و برد را پرگل‌تر کرد.

8444