آغاز مذاکرات یوونتوس با دیبالا برای تمدید قرارداد

آغاز مذاکرات یوونتوس با دیبالا برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، تایید کرد که این باشگاه مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با پائولو دیبالا را آغاز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، دیبالای 26 ساله علیرغم این که در ابتدای فصل در آستانه جدایی از یوونتوس قرار داشت اما فصل خوبی را با این تیم داشته است و در 29 بازی در تمامی رقابت ها 11 گل به ثمر رسانده است. مهاجم تیم ملی آرژانتین تا سال 2022 با یووه قرارداد دارد و پاراتیچی می گوید که آنها مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را آغاز کرده اند. مدیر ورزشی یوونتوس پس از شکست 1 - 2 تیمش برابر هلاس ورونا به DAZN گفت: " او شماره 10 یوونتوس و بازیکنی بسیار فوق العاده است. ما می دانیم که او چه ارزشی دارد و چه توانایی هایی را می تواند به نمایش بگذارد. در ماه های پیش رو با او صحبت خواهیم کرد. پیش از ژانویه بحث های اولیه را آغاز کردیم و به توافق رسیدیم که مذاکرات مهم و دقیق تر را با نزدیک شدن به پایان فصل انجام دهیم. " 

یوونتوس شب گذشته در حالی که با تک گل کریستیانو رونالدو از حریف پیش افتاده بود با دو گل در دقایق پایانی بازی را واگذار کرد تا احتمال از دست دادن صدر جدول رده بندی در صورت پیروزی اینتر در دیدار امشب برابر میلان را داشته باشد. 

1070