ستین و دعوت از 14 بازیکن تیم اصلی و فقط 3 مهاجم

ستین و دعوت از 14 بازیکن تیم اصلی و فقط 3 مهاجم

پایگاه خبری فوتبالی- کیکه ستین سرمربی بارسلونا این روزها حسابی به دردسر افتاده است؛ مصدومیت تعدادی از بازیکنان مهم این تیم، حسابی دست این سرمربی باتجربه را بسته است.

به گزارش فوتبالی، از همین رو ستین برای مصاف روز یکشنبه تیمش مقابل بتیس، تنها 14 نفر از بازیکنان تیم اصلی را به اردوی تیمش دعوت کرده است؛ او تمام بازیکنان آماده تیم اصلی را به اردوی بارسا فرا خوانده و از آنجا که لیستش همچنان جای خالی داشت، به سراغ بازیکنان تیم پایه ای بارسلونا رفته است. ستین برای این بازی می تواند 18 بازیکن را به اردوی تیم دعوت کند . از همین رو او با چشم بسته به سراغ تیم پایه ای بارسلونا رفته و تعدادی از بازیکنان این تیم را هم به اردوی تیم اصلی فراخوانده است.

امروز در تمرین تیم اصلی بارسلونا تنها 14 بازیکن حضور داشتند؛ لوئیس سوارز و عثمان دمبله با مصدومیتی طولانی مدت روبرو شده اند و نتو، دروازه بان بارسا و جرارد پیکه هم مصدوم هستند. او 4 بازیکن را هم از تیم پایه ای به تیمش دعوت کرده و علاوه بر آنسو فاتی، اینیاکی پنیا، رونالد آرائوخو و ریکی پوچ هم به جمع شاگردان ستین ملحق شده اند.

نکته جالب توجه اینجاست که ستین تنها نام 3 مهاجم را در لیست بازیکنانش قرار داده: آنتوان گریزمان، لیونل مسی و آنسو فاتی و هر اتفاق غیر منتظره ای در جریان این بازی  او را حسابی به دردسرخواهد انداخت و دراین صورت مجبور خواهد شد تا از بازیکنانی مثل ویدال یا سرخی روبرتو در خط حمله تیمش استفاده کند.

لیست بازیکنان دعوت شده توسط ستین به اردوی بارسلونا برای مصاف با بتیس بدین ترتیب است:

ترشتگن، سمدو، سرخی روبرتو، لنگله، اومیتی، آلبا، جونیور، سرخیو بوسکتس، راکیتیچ، ویدال، آرتور، دی یونگ، گریزمان، مسی، فاتی، پنیا، ریکی پوچ و آرائوخو

6363