قهرمانی ویسل کوبه در سوپرکاپ ژاپن؛ تعداد جامهای اینیستا به 37 رسید!

قهرمانی ویسل کوبه در سوپرکاپ ژاپن؛ تعداد جامهای اینیستا به 37 رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا امروز توانست سی و هفتمین جام قهرمانی اش را به دست بیاورد. او امروز با پیراهن تیم ویسل کوبه ،در بازی سوپرکاپ ژاپن حضور یافت. 

به گزارش فوتبال، این دیدار، دیداری بسیار سخت و نفس گیر بود و ویسل کوبه در این بازی به مصاف یوکوهاما مارینوس، قهرمان لیگ ژاپن رفته بود. در این مسابقه آندرس اینیستا، کاپیتان ویسل کوبه بود و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و سرخی سامپر، دیگر بازیکن اسپانیایی ویسل کوبه هم در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت. در نهایت این بازی در 90 دقیقه وقتهای قانونی با تساوی 3-3 به پایان رسید و بعد از وقتهای اضافه، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و ویسل کوبه توانست جام را مال خود کند.

قهرمانی ویسل کوبه در سوپرکاپ ژاپن

برد در این مسابقه و قهرمانی ویسل کوبه در سوپرکاپ ژاپن، سی و هفتمین جام را به ویترین افتخارات اینیستا اضافه کرد. او تا پیش از این هم یک جام قهرمانی دیگر با ویسل کوبه فتح کرده بود و حالا سه جام دیگر تا رسیدن به افتخارات دانی آلوز با 40 جام قهرمانی فاصله دارد.

اینیستا در طول دوران پرافتخارش در بارسلونا با پیراهن این تیم 32 جام قهرمانی فتح کرد و یک جام جهانی، دو سوپرکاپ اسپانیا، جام امپراطور ژاپن و این سوپرکاپ ژاپن هم در ویترین افتخارات او قرار گرفته اند. البته در کنار اینیستا دو بازیکن سابق دیگر از رختکن آبی اناری ها هم در این برد سهیم بودند: توماس فرمالن، بازیکن بلژیکی و اسبق بارسلونا که در ژاپن روزهای خوبی را سپری می کند و سرخی سامپر دیگر جوان سابق باشگاه کاتالان

6363