دست‌نشان: پیشرفت فنی سپیدرود محسوس است

دست‌نشان: پیشرفت فنی سپیدرود محسوس است

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به دلیل شرایطمان در جدول مسابقه با ارائه یک بازی منطقی مقابل آلومینیوم به‌تساوی رسیده و تیم حریف موقعیت خاصی بر روی دروازه ما خلق نکرد.

به گزارش فوتبالی، نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی با اشاره به کسب تساوی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: دیدار دو تیم در شرایط آب و هوایی نامساعد برگزارشده و وزش باد مانع از اجرای برنامه‌های تاکتیکی دو تیم به‌ویژه در نیمه نخست مسابقه شد.

وی با تأکید بر دقت پاس بالای بازیکنان سپیدرود رشت تصریح کرد: به دلیل شرایط جدولی با ارائه یک بازی منطقی در نیمه زمین خودمان حضور پیدا کرده و به همین دلیل پاس‌های بازیکنانمان با دقت بالایی ارسال می‌شد؛ تیم حریف نیز به دلیل باد شدید نتوانست به‌خوبی بازی‌سازی کند و در نیمه نخست مقابل میزبان به‌تساوی دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه از شدت باد در نیمه دوم کاسته شد، افزود: تیم حریف نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد ولی بازیکنانمان به‌خوبی روزنه‌ها را بر حریف بسته و با کمترین موقعیت نیمه دوم نیز بدون اتفاق خاصی به پایان رسیده و موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند شدیم.

دست‌نشان با اشاره به کسب چهار امتیاز در دو دیدار اخیر سپیدرود رشت بیان کرد: بازیکنانمان از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و کسب چهار امتیاز در دو دیدار اخیر مؤید این مدعاست؛ تیممان رفته‌رفته به شرایط بهتری رسیده و پیشرفت فنی سپیدرود در دیدارهای اخیر محسوس بوده است.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

7655