کریمی: به سامانه بلیت‌فروشی دربی حمله هکری شده بود/ مدارک را به پلیس فتا ارسال کرده‌ایم

کریمی: به سامانه بلیت‌فروشی دربی حمله هکری شده بود/ مدارک را به پلیس فتا ارسال کرده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: موضوع بلیت‌فروشی و جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها و بی‌نظمی و آشفتگی‌های سابق به مذاق گروهی خوش نیامده است.

به گزارش فوتبالی, حسن کریمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره ناهماهنگی و اشکالات سیستمی بلیت‌فروشی الکترونیک دربی استقلال و پرسپولیس گفت : از همان روز اولی که این مسئولیت از سوی وزارت ورزش و شورای تأمین به ما سپرده شد بنای کارمان شفافیت، امنیت و بهره‌گیری از دانش جوانان کشور برای ارائه خدمت به هواداران فوتبال بود.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع بلیت‌فروشی و جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها، بی‌نظمی‌ها و آشفتگی‌های سابق به مذاق گروهی خوش نیامده است و متأسفانه با هک و حملات سیستمی به روند کار صدمه محدودی زدند.

کریمی افزود: تمامی مدارک و شواهد را امروز برای پلیس فتا آماده کرده‌ایم و قطعاً برای حفظ حقوق مردم، هوادران و فوتبال کشور تا آخر آن را پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری افزود: بلیت‌فروشی از وظایف سازمانی این شرکت نیست و ما به دستور وزارت ورزش و تأکید شورای تأمین وارد شدیم و هر زمان اراده کنند تمام زیر ساخت و مسئولیت آن را واگذار می‌کنیم.

7655