شکایت منچستریونایتد از نشریه سان پس از حمله به خانه وودوارد

شکایت منچستریونایتد از نشریه سان پس از حمله به خانه وودوارد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد از روزنامه سان به سازمان رسانه های مستقل استاندارد شکایت کرده و مدعی شده که این روزنامه از حمله به خانه اد وودوارد با خبر بوده است. 

به گزارش فوتبالی، گروهی از هواداران منچستریونایتد چند روز قبل به منزل مدیر این تیم حمله کردند و با پرتاب مواد آتش زا و کشیدن شکل و نوشتن کلماتی با استفاده از اسپری رنگ اقدام به تخریب آن کردند. پس از این اتفاق ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که زیر آن نوشته شده بود اد وودوارد خواهد مرد. باشگاه یونایتد باور دارد که روزنامه سان پیش از انجام این اقدامات از آن مطلع شده بود و یکی از خبرنگاران این رسانه را متهم کرده که در زمان انجام این اتفاق در آن محل حضور داشته تا مستندی تهیه کند. در بخشی از بیانیه منتشر شده توسط این باشگاه اعلام شده: " باشگاه یونایتد باور دارد که نشریه سان پیش از رخ دادن این حمله از آن مطلع بوده و خبرنگارش در صحنه این اتفاق حضور داشته است. کیفیت تصاویر منتشر شده ثابت می کند که یک عکاس نیز در صحنه این اتفاق حضور داشته است. این موضوع نشان میدهد که این خبرنگار نه تنها به وظایف خود به عنوان عضو مسئولی از جامعه عمل نکرده و این اقدامات مجرمانه را گزارش نداده بلکه حضورش باعث تحریک و تشدید اعمال مجرمان شده است. "

نشریه سان حضور خبرنگار خود در صحنه این اتفاق را تایید کرده اما تاکید کرده که خبرنگارش از انجام آن اطلاعی نداشته و حضورش در صحنه جرم باعث تحریک مجرمان نشده است. 

1070