پدیده آرسنال: در بارسلونا تمرین کردم ولی من را نخواستند؛ الگویم رونالدو است

پدیده آرسنال: در بارسلونا تمرین کردم ولی من را نخواستند؛ الگویم رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی – گابریل مارتینلی در آرسنال خوش می‌درخشد. او گفته که پیش از آمدن به آرسنال، بارسلونا هم امکان جذبش را داشت اما این کار را نکرد.

او مدتی را در بارسلونا تمرین کرد اما پیشنهادی به او داده نشد. مارتینلی که در تابستان 2019 به آرسنال پیوست، گفت: «کمی پیش از جام سائوپائولو، 15 روز در بارسلونا تمرین کردم. بارسلونا من را دعوت کرد تا در لاماسیا حضور داشته باشم اما بعد از آن هیچ چیز به من نگفتند. من هم به ایتوانو برگشتم، در کوپینیا بازی کردم، و بعد هم به آرسنال آمدم.»

مارتینلی در آن مدت با آنسو فاتی هم آشنا شد: «همه بازیکنان خیلی خوب بودند. من از حضور در کنارشان نهایت استفاده را بردم و با تمام توان بازی کردم. دیدم که آنها چطور تمرین می‌کنند، ساختار باشگاه را شناختم، شهر را دیدم... این رویایی بود که به حقیقت پیوست. من حتی با آنسو فاتی تمرین کردم و ما دوست هم شدیم. او خیلی به من کمک کرد و حالا هم در تیم اصلی بارسلونا حضور دارد. این پسر شایسته همه دستاوردهایش است. او فوق‌العاده فروتن است و از من خیلی استقبال کرد.»

البته او می‌خواسته پا جای پای ستاره رئال مادرید بگذارد: «الگوی من کریستیانو رونالدو است. من او را به دلیل قدرت بالای اراده‌اش، نحوه کار کردنش، و همه چیز بسیار می‌ستایم. او دستاوردهای فردی و تیمی بسیاری داشته است. او بسنده نمی‌کند و مرتبا چیزهای بیشتری می‌خواهد. این چیزی است که من از خودم می‌خواهم: این که همیشه به دنبال فتح عناوین باشم. او در این زمینه الگویی عالی است.»

8444