ویسی: ظالمانه بود اگر می‌باختیم/ 15 مربی می خواستند به پیکان بیایند

ویسی: ظالمانه بود اگر می‌باختیم/ 15 مربی می خواستند به پیکان بیایند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: گل‌هایی که خوردیم حق ما نبود و ظالمانه بود اگر بازی را می‌باختیم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، عبدالله ویسی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: 

قبل از هر چیزی به فرکی تبریک می‌گویم که تیم خوبی را جمع و جور کرده است. تیمی که اینگونه فوتبال بازی می‌کند، جایگاهش اینجای جدول نیست. خیلی خوب بازی کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بازیکنانم اینقدر توان داشتند که در آخر بازی نتیجه را جبران کنند. گل‌هایی که خوردیم حق ما نبود و ظالمانه بود اگر بازی را می‌باختیم. خدا را شکر که بازی ما مساوی شد و با دست پر برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: در تمام نقاط زمین خوب بودیم، اما متاسفانه گل خوردیم. روی نیمکت نفرات خوبی داشتیم و دست‌مان باز بود. تعویض‌ها به تیم ما کمک کرد. این بازی بحث روانی داشت که تیم ما در این زمینه عالی بود. تعویض‌های ما روی گل‌هایی که زدیم خیلی تاثیرگذار بود. هر بازیکن دیگری هم وارد زمین می‌شد، همین شرایط را داشت، چون از نظر روانی شرایط خوبی داشتیم. در این بازی ما محکوم به نباختن بودیم و همین موضوع را هم به تیم القا کردیم. خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: ما امروز این هنر را نداشتیم که از وجود بازیکن بلند قد خود یعنی مغانلو به  خوبی استفاده کنیم. اگر این بازیکن نصفِ علی دایی هم باشد، می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. 2 روز بود که آمده بودم و نتوانستم کار تاکتیکی خاصی انجام دهم. این تیم بسیار خوب بسته شده و به همین دلیل 15 مربی می‌خواستند به این تیم بیایند. اگر فکر می‌کردند این تیم سقوط می‌کند، به حضور در این تیم فکر نمی‌کردند.

ویسی گفت: یک مربی در کنار خط مشخص می‌شود چه کاره است. زمانی که 2 بر یک عقب بودیم، انرژی خود را به تیم القا کردیم و خطاب به نیمکت‌نشینان گفتم که ما این بازی را نمی‌بازیم. بازهم خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و با مساوی تبریز را ترک کنیم.

7413