یک رکورد دیگر برای آگوئرو با سبقت از هری کین و جرارد

یک رکورد دیگر برای آگوئرو با سبقت از هری کین و جرارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگوئرو ، با فتح جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر از این حیث رکورد جالب توجهی را به نام خود ثبت کرده و حالا بازیکنی است که بیشترین دفعات این جایزه را فتح کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرخیو آگوئرو حالا هفت بار جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را مال خود کرده و بدین ترتیب از رکورد هری کین و استیون جرارد که هر یک شش بار این جایزه را فتح کرده بودند، عبور کرد.

سرخیو آگوئرو اولین بار در اکتبر سال 2013 عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود و آخرین بار هم یک سال پیش، در فوریه سال 2019 بهترین بازیکن ماه لیگ انگلیس لقب گرفته بود. حالا وبا گذشت کمتر از یک سال، این ستاره آرژانتینی توانست با ثبت دو رکورد لیگ برتری، جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ انگلیس را به خود اختصاص دهد.

آگوئرو در روز دوازدهم ژانویه و با گلزنی در بازی تیمش مقابل استون ویلا، برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر لقب گرفت و از رکورد تیری آنری عبور کرد؛ بعد از آن هم در ویلا پارک هت تریکی تماشایی را به نمایش گذاشت و بازیکنی با بیشترین تعداد هت تریک در تاریخ لیگ برتر شد (با 12 هت تریک و یکی بیشتری از آلن شیرر).

سرخیو آگوئرو در سه بازی سیتی در لیگ برتر در ماه ژانویه شش گل برای تیمش به ثمر رساند و هر دو گل تیمش در تساوی2-2 مقابل کریستال پالاس را زد و تنها گل تیمش در برد 0-1 مقابل شفیلد یونایتد را وارد دروازه حریف کرد. حالا آگوئرو با زدن 180 گل در 258 دیدار با پیراهن سیتی، در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار دارد

او هم به سان تیری آنری، از رکورد 177 گل فرانک لمپارد در لیگ برتر عبور کرد و حالا نام آلن شیرر، وین رونی و اندی کول را در لیست برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس بالاتر از خودش می بیند. انتظار می رود که او به زودی بتواند رکورد 187 گل اندی کول را پشت سربگذارد 

آگوئرو دراین فصل لیگ برتر 16 گل برای سیتی زده و پشت سر جیمی واردی، برترین گلزن این فصل لیگ برتر، در رده دوم قرار دارد.

6363