حضور رونالدو در فستیوال سن رمو، در اولین تجربه مجریگری نامزدش

حضور رونالدو در فستیوال سن رمو، در اولین تجربه مجریگری نامزدش

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته فستیوال سن رمو، که محبوب ترین مسابقه و فستیوال موسیقی در ایتالیاست برگزار شد و مجری گری این مراسم برعهده جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بود.

به گزارش فوتبالی، به همین خاطر، کریس رونالدو برای حمایت از نامزدش دراین مراسم شرکت کرد و به تماشای اولین اجرای رسمی جورجینا نشست. در جریان برگزاری این مراسم، یکی دیگر از مجریان مراسم، به کریس رونالدو خوشامد گفت و از او به خاطر حضور در فستیوال موسیقی سن رمو تشکر کرد و دقایقی با این ستاره پرتغالی به صحبت پرداخت. آقای آمادئوس در گپ و گفت کوتاهش با کریس رونالدو یک شال یوونتوس را به این ستاره پرتغالی هدیه داد و کریس هم در عوض یک پیراهن تیم بینکونری را به عنوان هدیه به او تقدیم کرد. 

آقای آمادئوس ضمن تشکر از کریس رونالدو به او گفت که خودش طرفدار دو آتشه اینتر است ولی این پیراهن را به پسرش ژوره خواهد داد که به خاطر ژوزه مورینیو، این اسم را برای او برگزیده.

اجرای جورجینا رودریگز در جریان این مراسم با تعریف و تمجیدهای فراوانی همراه بوده و رسانه های ایتالیایی از جمله کوریره دلوسپورت و توتوسپورت او را یک «سوپراستار» واقعی نامیده اند. جورجینا علاوه بر مجری گری دراین مراسم به اجرای برنامه های هنری هم پرداخت. 

6363