پیکان 2 - 2 ماشین سازی / بازگشت رویایی پیکان بحران زده

پیکان 2 - 2 ماشین سازی / بازگشت رویایی پیکان بحران زده

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های پیکان و ماشین‌سازی در قالب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند ور در نهایت با تساوی 2 گله به کار خود پایان دادند. 

به گزارش فوتبالی، در حالیکه در طول 90 دقیقه، سه امتیاز این مسابقه به حساب شاگردان شیخ لاری و ماشین سازی واریز شده بود، شاگردان ویسی در پیکان در وقت‌های اضافی مسابقه 2 گل زدند و کار را به تساوی کشیدند.

با احتساب این یک امتیاز برای دو تیم، ماشین سازی 24 و پیکان 14 امتیازی شد. 

 در صورت پیروزی گل گهر مقابل تراکتور در دیدار این هفته اش، پیکان رسما به منطقه سقوط می‌رسد.

ماشین سازی نیز با احتساب یک امتیاز این دیدار رتبه نهم جدول را برای خود تثبیت کرد.  

*جمعه 18 بهمن 98

ماشین‌سازی تبریز - پیکان ساعت 15:00

داور:علی بای

کمک ها: محمدرضا مدیرروستا – مهدی سیفی

ترکیب ماشین سازی:
حامد لک، فردین عابدینی، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علیرضا مصطفایی، علی آل کثیر، عزیر معبودی، میلاد نوری، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری
سرمربی: احد شیخ لاری

ترکیب پیکان:
آرام آپراپتیان، احسان جودکی، میلاد شیخ سلیمانی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، جابر انصاری، جلال‌الدین علی محمدی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، شهریار مقانلو و امیرحسین کریمی
سرمربی: عبدالله ویسی 

شرح گل

ماشین‌سازی 1 - پیکان صفر (دقیقه 35: فردین عابدینی): خطایی که در میانه زمین روی قادری اعلام شده بود را شاهین ثاقبی با ارسال دقیق و زیبایی به محوطه جریمه پیکان فرستاد تا فردین عابدینی، مدافع راست پیشتاخته ماشین‌سازی با ضربه سر گل اول این تیم را به ثمر رساند.

ماشین‌سازی 2 - پیکان صفر (دقیقه 75: علی آل‌کثیر): توپ‌گیری میلاد نوری در میانه زمین موجب شد تا توپ به خرم‌الحسینی برسد که پاس در عمق عالی او را علی آل‌کثیر دراختیار گرفت و بعد از پیشتازی تا محوطه جریمه پیکان و جای گذاشتن آیراپتیان، دروازه‌بان حریف تبدیل به گل کرد.

ماشین‌سازی 2 - پیکان 1 (دقیقه 90: میلاد شیخی‌سلیمانی): سانتر جودکی از روی کرنر سمت راست زمین را میلاد شیخی‌سلیمانی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

ماشین‌سازی 2 - پیکان 2 (دقیقه 3+90: علیرضا کوشکی): پاس بلند به مقابل محوطه جریمه ماشین‌سازی را احسان تاییدی با ضربه سر به مغانلو رساند که شوت او را مدافعان سبزپوش به طور ناقص برگشت دادند تا توپ به علیرضا کوشکی برسد، اما بعد از اینکه شوت محکم او را حامد لک دفع کرد، مجددا توپ به شکل عجیبی با او خورد تا گل تساوی پیکان به ثمر برسد.

7413