موضع تند دوگاری درقبال بارسلونا: بارسا باشگاه دلقکهاست

موضع تند دوگاری درقبال بارسلونا: بارسا باشگاه دلقکهاست

پایگاه خبری فوتبالی- کریستوف دوگاری یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فرانسه که در فصل 98-1997 پیراهن بارسلونا را به تن می کرد، حالا در صحبت هایی موضع گیری تندی علیه این باشگاه داشته است.

به گزارش فوتبالی، او که یکی از منتقدان بزرگ فوتبال در فرانسه به حساب می آید، همیشه با شفافیت و صداقت تمام نظراتش را بیان می کند و بعد از حذف بارسلونا از رقابتهای جام حذفی اسپانیا و با اشاره به شرایط این باشگاه در هفته ها و ماه های اخیر درمورد بارسا گفته:« تصویر خیلی بدی از بارسلونا ارائه می شود و این اصلا تصویر شیک و لوکسی نیست.»

دوگاری با اشاره به شرایط در باشگاه کاتالان، به تندی از مدیران این باشگاه انتقاد کرده است. او در صحبتهایش حسابی بارسلونا را ویران کرده و حتی از سبک کاری این تیم هم انتقاد کرده و گفته:« بارسلونا باشگاه دلقکهاست. همه کارها را برعکس انجام می دهند. این طور به نظر می رسد که هیچ پروژه ای در این باشگاه دنبال نمی شود. تنها اولویت رئیس باشگاه بارسلونا این است که دوباره به این سمت انتخاب شود (این درحالی است که بارتومئو اعلام کرده که ممکن است در انتخابات بعدی باشگاه کاتالان نامزد نشود). هیچ درک متقابلی میان آنها وجود ندارد و در تمام بازارهای نقل و انتقالات، مشکلات باشگاه بیرون می زند.»

دوگاری با اشاره به سیاست بارسلونا در خرید بازیکنان گفت:« آنها دوبرابر یا سه برابر کار می کنند ولی از زمان رفتن ژاوی و اینیستا، با وجودی که پول زیادی هم خرج کرده اند ولی نتوانسته اند یک سبک بازی مشخص و کیفیت خوبی برای فوتبالشان پیدا کنند.» اسطوره فوتبال فرانسه معتقد است که هدف گیری و خط مشی باشگاه در زمینه ورزشی اصلا درست نیست و وجهه بارسلونا و شعار «فراتر از یک باشگاه» که به نوعی فلسفه تیم است را زیر سوال برده:« آنها مشکلات فراوانی دارند؛ بدتر از همه اینکه وجهه بدی از باشگاه ارائه شده. برای یک باشگاه در این حد و اندازه، خیلی بد است که اکثریت افراد دیگر بارسلونا را شیک و لوکس نمی دانند و این درحالی است که تیمی در این ابعاد باید یک تیم باکلاس باشد؛ ولی واقعیت این است که بارسلونا اصلا کلاس بالایی ندارد.»

6363