با رد پیشنهاد سیتی و یونایتد؛ لائوتارو تیم بعدی اش را انتخاب کرده

با رد پیشنهاد سیتی و یونایتد؛ لائوتارو تیم بعدی اش را انتخاب کرده

پایگاه خبری فوتبالی- لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر در هفته ها و ماه های اخیر یکی از پرطرفدارترین ستاره های دنیای فوتبال بوده و باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا با زیرذره بین گرفتن عملکردش به دنبال جذب او بوده اند.

به گزارش فوتبالی، لائوتارو مارتینز با وجود سن و سال کمش خیلی سریع در اینتر تبدیل به مهره ارزشمندی شده و موفقیتهایش با پیراهن این تیم باعث شده تا تیمهای بزرگ اروپایی به فکر به خدمت گرفتن او بیفتند. باشگاه بارسلونا یکی از مشتریان پروپاقرص این ستاره آرژانتینی است ولی به جز بارسا ، تیمهای دیگری هم در فکر جذب لائوتارو هستند.

بارسایی ها لائوتارو مارتینز را هدف شماره یکشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی قرار داده اند و به نظر می رسد که شرایط خوبی هم در مسیر جذب او داشته باشند. روزنامه دیلی استار هم روز جمعه در گزارشی به این نکته اشاره کرده که لائوتارو مارتینز همین حالا به پیشنهادات تیمهای منچسترسیتی و منچستریونایتد پاسخ منفی داده و به نظر می رسد که عزمش را برای انتقال به بارسلونا جزم کرده است.

مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام قرارداد این بازیکن آرژانتینی 111میلیون یورو است و او می داند که سران باشگاه اینتر نه تنها در فکر تمدید قراردادش هستند، بلکه در نظر دارند تا این مبلغ را افزایش دهند. این روزها مذاکرات برسر تمدید قرارداد مارتینز درجریان است ولی هنوز به نتیجه خاصی دست نیافته اند.

حالا و دراین شرایط، این طور به نظر می رسد که لائوتارو مارتینز تیم آتی اش را انتخاب کرده و طبق گزارش دیلی استار او نه قصد دارد تا به منچسترسیتی برود و جانشین آتی سرخیو آگوئرو شود و نه می خواهد پیراهن منچستریونایتد را به تن کرده و جانشین پل پوگبا در این تیم شود. بنا بر این گزارش، لائوتارو مارتینز می خواهد با انتقال به بارسلونا در کنار هموطنش لیونل مسی فوتبالش را دنبال کرده و جانشین آتی لوئیس سوارز دراین تیم باشد.

6363