ستین: همه چیز خوب بود، به جز نتیجه بازی

ستین: همه چیز خوب بود، به جز نتیجه بازی

پایگاه خبری فوتبالی- کیکه ستین سرمربی باشگاه بارسلونا بعد از باخت 0-1 تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو و حذف درمرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که در این بازی همه چیز برای تیمش خوب پیش رفته به جز نتیجه نهایی بازی.

به گزارش فوتبالی، ستین درپایان این بازی که با حذف بارسا از گردونه رقابتها همراه شد به خبرنگاران گفت:« به جز نتیجه بازی، همه چیز خوب پیش رفت. در جریان بازی، ترشتگن هیچ مهاری انجام نداد و دروازه بان حریف سه یا چهار مهار خوب داشت. شاید می شد بازی بهتر تمام شود. ما از این تورنمنت کنار می رویم و این خیلی دردناک است ولی تصویری که از خودمان ارائه دادیم، تصویر خیلی خوبی بود. همه چیز خوب پیش رفت به جز نتیجه بازی و حذفمان از گردونه رقابتها. من در مجموع راضی هستم.»

ستین درمورد عملکرد شاگردانش دراین بازی ادامه داد:« بازی دقیقا همانطوری بود که می خواستیم. در جریان تمام نیمه دوم کاملا اوضاع تحت کنترل بود؛ حیف شد که نتوانستیم در هیچ یک از این موقعیتها از حریف پیش بیفتیم ولی باید به تیم حریف تبریک گفت. من اصلا اعتماد به نفسم را از دست نداده ام. نتیجه بازی مهم است ولی حسی که از یک بازی در ذهن افراد باقی می ماند هم اهمیت زیادی دارد. تیم ما درسطح خوبی ظاهر شد. ما کاملا از حریف برتر بودیم. کنترل کردن بازی اتلتیک بیلبائو اصلا کار ساده ای نیست. آنها همیشه در پیاده سازی ایده هایشان خیلی خوب کار می کنند.»

بخش بعدی صحبتهای ستین درمورد گل دیرهنگام اینیاکی ویلیامز در وقتهای تلف شده بازی بود، هنگامی که فرصتی برای جبران برای بازیکنانش باقی نماند:« متاسفانه گل را در زمانی دریافت کردیم که دیگر فرصتی برای واکنش نشان دادن نبود. بعضی روزها نمره عملکردت 10 از 10 است ولی به گل نمی رسی؛ بعضی روزها نمره ات 1 است ولی گلزنی می کنی. نمی دانم چرا؛ شاید این موضوع به اعتماد به نفس بازیکنان برمی گردد.»

سرمربی بارسلونا ادامه داد:« بازی امروز بازی خیلی سخت و پیچیده ای بود. در تمام نقاط زمین فشار زیادی به تیم ما می آوردند ولی در عین حال ما خیلی از مسائل را خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم بازی کاملا راحت در زمین کار می کردیم و بازیکنان تیم حریف خسته بودند و فضاهای زیادی دراختیار تیم ما قرار می دادند. دراین بازی از خیلی نظرها خوب کار کردیم.»

بخش پایانی صحبتهای ستین درمورد جرارد پیکه بود که در پایان مسابقه بااحساس درد زمین را ترک کرد:« پیکه اخیرا تب و لرز داشت و دیشب کمی ضعیف بود. ولی حالش خوب است. به نظرم کمی دچار خستگی شده ولی بعید می دانم مشکلی جدی باشد. فقط علائم خستگی بعد از سرماخوردگی است.»

6363