مهاجری: نساجی سخت‌ترین فوتبال را ارائه می‌کند/ دربی من فرداست

مهاجری: نساجی سخت‌ترین فوتبال را ارائه می‌کند/ دربی من فرداست

پایگاه خبری فوتبالی- رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد که شاگردان، سخت‌ترین نوع فوتبال را ارائه می‌کند و گفت که جا افتادن این سیستم، زمان می‌بَرَد.

به گزارش فوتبالی، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: امیداریم فردا (جمعه) شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم. (شاهین) بوشهر تغییرات مثبتی داشته و نتایج اخیر حریف هم بیانگر این مسئله است.  فردا روز سختی داریم و خودمان را آماده بازی سختی کردیم. هفته گذشته نتیجه غیرقابل انتظاری در خانه گرفتیم و شرمنده هواداران خود شدیم. این نتیجه زیبنده آنها نبود.

وی با بیان اینکه شاگردانش، تلاش لازم را انجام می‌دهند، تصریح کرد: ضمن احترام به شاهین و اذعان به شایستگی این تیم و تماشاگران و مردم بوشهر، تلاش می‌کنیم امتیازات لازم را بگیریم. این کار بسیار سخت است و نیاز به تمرکز دارد. طبق روال همه تیم‌ها، روی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل کار کردیم. اگر بازیکنان فردا برانگیختگی و تمرکز لازم را داشته باشند، انتظار داریم مانند دیدارهای قبلی، روز خوبی رقم بزنیم و شکست بد مقابل سایپا را جبران و فراموش کنیم.

سرمربی نساجی درخصوص غایبان تیمش خاطرنشان کرد: بازیکن محروم نداریم، اما پروسه سرماخوردگی در تیم ما هست و بچه‌ها ضعف دارند. کادر پزشکی بعدازظهر تصمیم نهایی را می‌گیرند و بازی سخت در انتظار ماست. امیدوارم بچه‌ها با درک این شرایط وارد زمین شدند. شاهین تیمی محترم و شایسته است و نتایج خوبی که این تیم گرفته، کار ما را سخت‌تر می‌کند.

4344