ضرر چند میلیون یورویی مصدومیت دمبله برای دورتموند

ضرر چند میلیون یورویی مصدومیت دمبله برای دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت عثمان دمبله ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا، حالا نه تنها تبدیل به دردسری بزرگ برای آبی اناری ها شده، بلکه تیم سابق او، دورتموند را هم به دردسر انداخته است.

به گزارش فوتبالی، کیکه ستین سرمربی فعلی بارسلونا از زمان انتصابش در این سمت، لوئیس سوارز و عثمان دمبله را در اختیار نداشته و حالا دمبله ، در شرایطی که در آستانه بازگشت به میادین ورزشی بود، مجددا مصدوم شده تا کیکه خط حمله تیمش را با حضور مسی، گریزمان و آنسو فاتی بچیند. 

انتقال عثمان دمبله از دورتموند به بارسلونا، بار قم 105 میلیون یورو ، به اضافه 40 میلیون یورو به صورت متغیر صورت گرفت. بخشهایی از مبالغ توافق شده به عنوان مبلغ متغیر، اهدافی بودند که دمبله در طول دوران حضورش در بارسلونا محقق کرد (از جمله تعداد بازیهای برگزار شده، راه یافتن بارسلونا به لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لالیگا). طبق گزارش برنامه ال چیرینگیتو، باشگاه دورتموند 20 میلیون یورو از این مبلغ متغیر را از بارسایی ها دریافت کرده و مدیران این باشگاه امیدوار بودند تا در این فصل 5 میلیون یوروی دیگر از بارسلونا دریافت کنند.

بعد از راه یافتن بارسلونا به لیگ قهرمانان اروپا در دوفصل، و بعد از انجام بیست و پنجمین و پنجاهمین بازی دمبله با پیراهن بارسا، سران این باشگاه مبالغی را به دورتموندی ها پرداخت کردند. حالا و در حالی که دمبله 74 بازی رسمی برای تیم کاتالان برگزار کرده، بارسایی ها در آستانه پرداخت بخش دیگری از این مبلغ متغیر بودند که با مصدومیت دمبله این پرداخت فعلا به آینده موکول شده و دورتموندی ها شانس دریافت دو پاداش متغیر را از دست دادند: دریافت مبلغی بعد از انجام هفتاد و پنجمین بازی رسمی دمبله برای بارسلونا و مبلغی هم بعد از صدمین بازی او با پیراهن باشگاه کاتالان.

درصورتی که این اهداف در آینده محقق شده و این مبالغ به دورتموند پرداخت شود، انتقال دمبله از دورتموند به بارسلونا 135 میلیون یورو برای تیم کاتالان تمام خواهد شد.

 6363