خشم هواداران چلسی از حضور بازیکن اسپانیایی در مهمانی پرحاشیه

خشم هواداران چلسی از حضور بازیکن اسپانیایی در مهمانی پرحاشیه

پایگاه خبری فوتبالی – پدرو رودریگز مهاجم اسپانیایی شرایط خوبی در چلسی ندارد. این بازیکن اسپانیایی شنبه گذشته در تساوی تیم لندنی مقابل لستر عملکرد جالبی نداشت. پدرو 74 دقیقه در این بازی حضور داشت تا به همراه چلسی به تعطیلات  کوتاه زمستانی برود. 

به گزارش فوتبالی، پدرو بلافاصله پس از پایان بازی چلسی و لستر، با هواپیما راهی باسونا شد تا جشنی را برگزار کند که باعث خشم هواداران تیم آبی پوش شد.

پدرو به یک باشگاه شبانه در منطقه کورنیا رفته بود که تصاویری از او در حال رقصیدن منتشر شده است. پدرو حدود ساعت 1 بامداد به وقت محلی به این باشگاه شبانه رفت و تا ساعت پنج بامداد در ان جا ماند. گفته می شود که پدرو در این چهار ساعت، بیش از چهار هزار یورو هزینه کرده است. 

یکی از شاهدان در مصاحبه با سان گفته است:" پدرو در کل شب لبخند به لبش داشت و مدام می رقصید. او در کنار دوستانش در منطقه VIP در این باشگاه شبانه نشسته بودند."

خیلی از هواداران چلسی از این که پدرو پس از نمایشی ناامیدکننده مقابل لستر سعی کرده که به تفریح و شادی بپردازد، ناراحت بودند. در حال حاضر مشخص نیست که این هافبک اسپانیایی فصل بعد هم در استمفوردبریج می ماند یا نه.