میزبان فینال جام حذفی اسپانیا در چهار سال آینده مشخص شد

میزبان فینال جام حذفی اسپانیا در چهار سال آینده مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد که شهر سویا و ورزشگاه لاکارتوخا میزبان فینال کوپا دل ری تا سال 2023 خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، فینال این دوره از جام حذفی اسپانیا در روز 28 فروردین برگزار خواهد شد. از سویی قرار است که با حمایت استانداری آندلوس، ورزشگاه لاکارتوخا میزبان فینال جام حذفی تا سال 2023 باشد و میزبانی چهار دوره آینده جام حذفی را به عهده بگیرد. فدراسیون دو گزینه را برای میزبانی جام حذفی به عهده داشت : یکی لاکارتوخا و دیگری متروپولیتانو.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از بررسی این دو ورزشگاه و نگاه کردن به شرایط ورزشگاه اتلتیکو در نهایت تصمیم گرفت که لاکارتوخا را برای میزبانی چهار دوره آینده فینال جام حذفی اسپانیا انتخاب کند. از سویی شهرداری سویا حاضر شده است که برای میزبانی این بازیها مبلغی را به فدراسیون بپردازد.

لاکارتوخا در روز 28 فروردین برای سومین بار میزبان جام حذفی اسپانیا خواهد بود. اولین میزبانی این استادیوم به سال 1999 و بازی اتلتیکو مادرید و والنسیا برمی گردد و دومین منیزبانی هم در سال 2001 در بازی ساراگوسا و سلتا خواهد داد. این ورزشگاه از سویی قرار است که برخی بازیهای سویا و بتیس دو تیم بزرگ منطقه آندلوس را میزبانی کند.