لیست بارسلونا برای بازی مقابل بیلبائو مشخص شد؛ با حضور ویدال و پیکه

لیست بارسلونا برای بازی مقابل بیلبائو مشخص شد؛ با حضور ویدال و پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا لیست این تیم برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در سن مامس را اعلام کرد که جرارد پیکه در نهایت خودش را به لیست ر20 نفره بازیکنان بارسلونا رساند. آرتورو ویدال هم به موقع از مصدومیت ریکاوری کرد و به بازی نرسید.

به گزارش فوتبالی، ستین تمامی بیست بازیکن آماده خود شامل لیونل مسی را در لیست قرار داده است. پنج بازیکن هم از آکادمی در لیست بارسا جای گرفته اند : پنیا درون دروازه، آرائوخو در خط دفاعی، ریکی پویگ در خط هافبک، کویادو و فاتی در خط حمله. قرار است که اردوی بارسلونا فردا صبح راهی بیلبائو شود.

اومتیتی به علت حضور در دادگاه  به جرم خسارت زدن به یک ویلا، به احتمال زیاد بازی فردا را از دست می دهد. او باید بعد از حضور در دادگاه به باسک برسد که این احتمال وجود دارد که به بازی نرسد اما باید دید که در نهایت چه پیش خواهد آمد. لیست کامل بیلبائو برای بازی کوپا بدین شرح است: ترشتگن، سمدو، سرجی روبرتو، پیکه، اومتیتی، لنگله، آلبا، جونیور، سرجی بوسکتس، راکیتیچ، ارتور، ویدال، دی یونگ، گریزمان، مسی، فاتی، پنیا، کویادو، ریکی پویگ و آرائوخو.

بازی بیلبائو و بارسلونا پنجشنبه ساعت 23:30 برگزار می شود.