زیدان: بارسلونا تا پایان فصل ما را به چالش خواهد کشید

زیدان: بارسلونا تا پایان فصل ما را به چالش خواهد کشید

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که بارسلونا تا پایان فصل رقیب جدی این تیم در صدر جدول لالیگا خواهد بود و آنها را به چالش خواهد کشید. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که پیش از جدایی ارنستو والورده در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار داشت، با قبول شکست برابر والنسیا و پیروزی رئال مادرید این جایگاه را از دست داده و با 3 امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده بندی جای گرفته است. مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر با بحران‌هایی در این تیم روبروست اما زیدان تمام تمرکز خود را روی بازیکنانش قرار داده است. سرمربی رئال مادرید در این باره گفت: " بارسلونا چه تا به حال و چه تا پایان فصل عملکرد خوبی دارد. اما من تصمیم ندارم نظری درباره تیمی دیگر بدهم. تیم‌های خوب همیشه خوب هستند و نمایش خوبی دارند. ما باید به همین روند ادامه دهیم چون هنوز جامی به دست نیاوردیم. زمانی می‌توان خوشحال بود که جامی به دست آمده اما هنوز این اتفاق رخ نداده و بارسلونا تا پایان فصل ما را به چالش خواهد کشید. " 

زیدان درباره دیدار پنج شنبه شب برابر رئال سوسیه داد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری نیز گفت: " این بازی برای ما دیدار یک چهارم نهایی نیست بلکه دیدار فینال است. آنها چیزی به ما نخواهند داد. باید از دقیقه اول بازی شرایط را دریابیم و بدانیم که تیم حریف نیز تیم بسیار خوبی است. "

1070