پیش بازی نفت مسجدسلیمان- سپاهان/ با حضور امیر!

پیش بازی نفت مسجدسلیمان- سپاهان/ با حضور امیر!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فاصله سپاهان با صدر کمتر خواهد شد یا مسجد سلیمان به کسب سهمیه نزدیک تر خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، در روزی که پرسپولیسِ صدرنشین در دربی تهران به مصاف استقلال خواهد رفت، سپاهان این فرصت را دارد که فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهد. 

قلعه نویی در سپاهان ماندنی شد: پس از کش و قوس های فراوان طی چند هفته گذشته، در نهایت باشگاه سپاهان با توجه به حضور در 3 جبهه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آب پاکی را روی دست فدراسیون نشین ها ریخت و با انتشار بیانیه ای، رسما با حضور ژنرال در تیم ملی مخالفت کرد. 

دور شدن از فضای تساوی: نفتی ها که تا پایان نیم فصل اول تجربه 11 مساوی را در کارنامه خود داشتند، با شروع مجدد لیگ از فضای تساوی ها فاصله گرفتند و با توجه به دو بازی اخیر این تیم، به نظر می‌رسد مسجد سلیمانی ها به این خودباوری رسیده اند که برای برد پا به میدان بگذارند و در جنگ کسب سهمیه شرکت کنند. 

غایبان: مهم ترین غایب سپاهان در این بازی آقای گل این تیم می‌باشد. کی روش استنلی با دریافت کارت زرد در بازی قبل، دیدار با مسجد سلیمان را از دست داد. از طرفی نفتی ها نمی‌توانند از رضا حافظی و مجید عیدی در این دیدار بهره ببرند. 

نتيجه بازی رفت: شاگردان تارتار در دور رفت توانستند با یک امتیاز اصفهان را ترک کنند. بازی دور رفت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. 

نتیجه هفته گذشته: سپاهان در دیداری پر حاشیه، با دو گل کی روش و محبی مقابل فولاد به برتری 2_1 دست یافت. نفت مسجدسلیمان هم با نتیجه 2_1 مقابل آبی پوشان تهرانی تن به شکست داد. 

وضعیت در جدول: سپاهان با 35 امتیاز دوم است و نفتی ها با 26 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند. 

*پنجشنبه 17 بهمن 98 

نفت مسجدسلیمان - سپاهان اصفهان ساعت 16:00

داور: محمدحسین ترابیان

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا طاهرخانی