قیمت بلیت دربی در بازار سیاه؛ از 75 تا 500 هزار تومان

قیمت بلیت دربی در بازار سیاه؛ از 75 تا 500 هزار تومان

پایگاه خبری فوتبالی- بلیت دربی به راحتی در دسترس است البته به شرطی که بخواهید مبلغ قابل توجهی برای دیدن بازی فردا هزینه کنید!

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که خرید الکترونیکی بازی فردا با مشکلات مختلفی روبرو شده، بحث خرید و فروش بلیت در بازار سیاه حسابی داغ شده. موضوعی که واکنش مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی را در پی داشته و او گفته با هر بلیت الکترونیکی، فقط یکبار می‌توان از گیت رد شد و این امکان وجود ندارد که دو نفر بخواهند با فاصله از هم، از گیت عبور کنند.

این هشدار، البته تاثیری در انتشار آگهی فروش بلیت بازی فردا در یکی از معروفترین سایتهای ثبت رایگان آگهی نداشته و قیمتهای مختلفی برای فروش بلیت در نظر گرفته شده است.

ارزانترین قیمت تعیین شده برای بلیت دربی، 70 هزار تومان است و گرانترین بلیت هم مربوط به جایگاه     A36 پرسپولیس بوده که فروشنده بلیت قیمت 500 هزار تومانی برایش تعیین کرده است. یک آگهی دیگر هم چنین قیمتی را برای بلیت طبقه دوم تعیین کرده بود

البته دقایقی قبل تمام آگهی‌های مربوط به فروش بلیت دربی، از سایت مربوطه حذف شد تا امکان خرید بلیت به شیوه بازار سیاه وجود نداشته باشد هر چند که قطعا دوباره آگهی های مربوط به فروش بلیت دربی، دوباره در این سایت گذاشته و برداشته خواهد شد.