صحنه‌های آخرالزمانی در بازی جام لیبرتادورس در شیلی!

صحنه‌های آخرالزمانی در بازی جام لیبرتادورس در شیلی!

پایگاه خبری فوتبالی – بازی میان یونیورسیداد شیلی و اینترناسیونال برزیل در مرحله دوم جام لیبرتادورس به جنجال کشیده شد و درون و بیرون زمین درگیری های زیادی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، هواداران افراطی یونیورسیداد در نیمه دوم بازی و در دقیقه 83 ، آتش بزرگی را روی سکوها ایجاد کردند تا جو ورزشگاه تا حد زیادی ملتهب شود اما با این وجود داور ترجیح داد که بازی ادامه پیدا کند. 

بین دو نیمه بازی، 20 تا 30 هوادار تیم شیلیایی در بخشی از ورزشگاه به اعضای نیروهای ویژه حمله کردند. آنها چندین صندلی را شکستند و به سمت مامورین پلیس اشیایی را پرتاب کردند. این گروه بسیار کم بودند اما توانستند که جنجال و هرج و مرج زیادی در ورزشگاه ایجاد کنند و به همین خاطر داور سعی کرد که توجهی به آنها نداشته باشد و بدون توجه به سر و صدایشان بازی را ادامه بدهد.

بازی نمایندگان برزیل و شیلی در دور رفت مرحله دوم لیبرتادورس با تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا باید دید در بازی برگشت که در پورتوآلگره برگزار می شود، چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود. در سالهای اخیر برگزاری لیبرتادورس به علت درگیری های میان هواداران با جنجال های زیادی همراه بوده است و حتی در یک دوره، فینال به جای آمریکای جنوبی در اسپانیا و ورزشگاه برنابئو برگزار شد.