اریکسن: وقتی تصمیم به جدایی از تاتنهام گرفتم رفتارها عجیب شد

اریکسن: وقتی تصمیم به جدایی از تاتنهام گرفتم رفتارها عجیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن می‌گوید که پس از این که تصمیم به عدم تمدید قرارداد خود و جدایی از تاتنهام گرفته رفتارها در این باشگاه و از سوی هواداران با او تغییر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک 27 ساله هفته گذشته با امضای قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از تاتنهام جدا شده و به اینتر پیوست. قرارداد اریکسن در تابستان آینده با باشگاه لندنی به پایان می‌رسید و او از تابستان قبل تصمیم خود به جدایی از این تیم را علنی کرده و اعلام کرده بود که خواهان تجربه چالش جدیدی است. بازیکن تیم ملی دانمارک به بی بی سی اسپرت درباره ماه‌های پایانی حضورش در لیگ برتر انگلیس گفت: " شرایط من در انگلیس در ماه‌های اخیر بسیار گیج کننده بود. پس از مسائلی که در تابستان مطرح کردم همه از خود می‌پرسیدند که او چه زمان جدا خواهد شد؟ هر بازی این سوالات مطرح می‌شد که آیا او قصد جدایی دارد؟ آیا قصد جدایی ندارد؟ البته که مردم زیادی هم در این باره صحبت می‌کردند. حتی وقتی یک هوادار من را در خیابان می‌دید، می‌گفت ممنونیم، خداحافظ و موفق باشی. اما من هنوز آنجا بودم. این رفتارها کمی عجیب بود. این که حالا در جایی جدید هستم و می‌توانم دوباره همه چیز را شروع کنم برای ذهن و جسمم خوب است. 

او در ادامه اضافه کرد: " نمی‌توانم بگویم که این مسائل تاثیری روی من داشت. در انگلیس وقتی به پایان قرارداد نزدیک می‌شوی انگار باید هرچه سریعتر بروی. انگار از تیم رفته‌ای. در آخر من 30 بازی انجام دادم که همه شبیه به بازی خداحافظی بودند. البته که من مصاحبه کردم و صادق بودم چون حس کردم باید اینطور باشد. تقصیرهای زیادی به گردن من افتاد که آدم بدی هستم. "

1070