قرعه کشی جام حذفی انگلیس؛ رونی و منچستریونایتد به هم رسیدند

قرعه کشی جام حذفی انگلیس؛ رونی و منچستریونایتد به هم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس انجام شد و دربی کانتی حریف منچستریونایتد شد تا وین رونی برابر تیم سابق خود قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، دربی کانتی روز گذشته موفق شد نورث همپتون را شکست داده و به مرحله بعدی رقابت‎‌های جام حذفی انگلیس صعود کند و حالا باید در دیداری که بین روزهای سیزده تا پانزده اسفند برگزار خواهد شد به مصاف منچستریونایتد برود. دیدار دوباره رونی و تیمی که او در آن به فوق ستاره تبدیل شد می‌تواند یکی از جالب ترین اتفاقات این مرحله از رقابت‌های جام حذفی انگلیس باشد. فیلیپ کوکو، سرمربی دربی کانتی، درباره این اتفاق گفت: " او با باشگاهی روبرو خواهد شد که دوران حرفه‌ای بی نظیری را در آن پشت سر گذاشته است بنابراین البته که این بازی بسیار خاص خواهد بود. او از آمریکا برگشت، به ما پیوست و حالا باید برابر تیم قدیمی خود که خاطرات زیادی نیز با آن دارد، قرار بگیرد. ما باید یک ماه صبر کنیم اما اطمینان دارم که او آماده این دیدار خواهد بود. این بازی تنها برای وین زیبا نیست بلکه همه در باشگاه منتظرش هستند. "

رونی شانزده سال قبل از اورتون به یونایتد پیوست و موفق شد دویست و پنجاه و سه گل برای این تیم به ثمر رسانده تا به بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ تبدیل شود. او سه سال قبل اولدترافورد را ترک کرد و به اورتون برگشت و سال گذشته تصمیم گرفت که پیراهن دربی کانتی را بر تن کند. 

1070